تاریخ انتشار :

محمد باقری در جمع مسئولین ورزش خانواده ارتباطات: توسعه ورزش همگانی از ثمرات موفقیت در ورزش قهرمانی است

یکصد و شصت و سومین جلسه مسئولین ورزش و رفاه سازمان‌ها، شرکت‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، پیش از ظهر امروز 25 شهریور 1403 طی نشستی با حضور محمد باقری، معاون ورزشی پیام، مهمترین رویدادها، مسائل و راهبردهای حوزه ورزشی، فرهنگی و رفاهی جامعه ارتباطات کشور مورد بررسی و هم‌اندیشی قرار گرفت.

باقری در این نشست طی سخنانی با تبریک استقرار دولت چهاردهم به ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین ستاد وزارت و مدیران دستگاه‌های تابعه، فرصت خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ ارتباطات کشور را موهبتی ارزشمند خواند و گفت: از تمام امکانات موجود و ظرفیت مجموعه‌های طرف قرارداد باشگاه پیام برای قرار دادن بهترین خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی در دسترس خانواده ارتباطات استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به رویدادهای ورزشی اخیر از جمله المپیاد ارتباطات و دوره‌های ویژه تابستانی فرزندان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری دوره‌های آموزشی فصل پاییز، رویدادهای هفته تربیت‌بدنی، مسابقات جام شهدا و سایر برنامه‌های ویژه و خانواده‌محور صورت پذیرفته که با همفکری و هم‌افزایی مسئولین محترم سازمان‌های تابعه به حول و قوه الهی با بالاترین کیفیت اجرا خواهد شد.

معاون ورزشی مؤسسه پیام با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از ثمرات موفقیت در ورزش قهرمانی است، افتخارآفرینی‌های اخیر قهرمانان ایران در آوردگاه المپیک و پاراالمپیک را فرصتی برای ترویج ورزش در جامعه و محیط کار دانست و افزود: امروز از مسئولین ورزش و رفاه به نمایندگی از مجموعه فعالان و حامیان ورزش و سلامتی در خانواده بزرگ ارتباطات به پاس فعالیت چشمگیرشان در جذب کارکنان به ورزش قدردانی می‌کنیم و امیدواریم خدمات این عزیزان مورد رضایت درگاه الهی واقع گردد.

در ادامه جلسه، مسئولین ورزش در خصوص سرفصل‌های مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند و آئین‌نامه‌های مسابقات هفته تربیت‌بدنی و جام شهدا سال 1403 به تصویب اعضا رسید.
×