تاریخ انتشار :

جلسه مسئولین ورزش بانوان خانواده ارتباطات در باشگاه پیام برگزار شد

دومین جلسه هم‌اندیشی مسئولین ورزش و رفاه بانوان در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در باشگاه پیام تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، صبح امروز دهم شهریور 1403 با حضور محمد باقری، معاون ورزشی پیام و نمایندگان جامعه ارتباطات در حوزه ورزش بانوان، نشستی با هدف تبیین راهبردها و بررسی برنامه‌های پیشنهادی در این حوزه و بررسی مسائل مرتبط برگزار شد.

باقری، در این نشست با تاکید بر اهمیت مشارکت تمام سازمان‌های متبوع، اظهار داشت: با هدف ترغیب کارکنان به مشارکت در برنامه‌های ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از تمام ظرفیت باشگاه پیام برای جذب حداکثری اعضای خانواده بزرگ ارتباطات کشور با هدف توسعه خدمات فرهنگی، ورزشی و رفاهی استفاده خواهد شد.وی افزود: پذیرای پیشنهادات اعضای محترم سازمان‌ها برای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر مسابقات هستیم.

در نشست مسئولین ورزش بانوان، آئین‌نامه فنی مسابقات هفته تربیت بدنی بانوان و همچنین آئین‌نامه فنی مسابقات جام شهدا 1403 در بخش بانوان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید. بر این اساس مسابقات هفته تربیت بدنی بانوان از 29 مهرماه آغاز خواهد شد و ورزشکاران در سه رشته دوی 60 متر، شوت بسکتبال و دارت به رقابت خواهند پرداخت. همچنین مسابقات جام شهدا در بخش بانوان از 15 آبان در رشته داژبال به اجرا خواهد رسید.
×