تاریخ انتشار :

جمع‌بندی تقویم ورزشی سال 1403 در نشست هم‌اندیشی مسئولین ورزش و رفاه خانواده ارتباطات

یکصد و شصتمین جلسه مسئولین ورزش و رفاه سازمان‌ها، شرکت‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، پیش از ظهر امروز 26 اسفند 1402 طی نشستی با حضور مدیرعامل و معاون ورزشی پیام، کلیات تقویم فعالیت‌های ورزشی جامعه ارتباطات در سال آینده به تصویب رسید.

حسین نعمتی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل پیام، در این نشست طی سخنانی ضمن تجلیل از تلاش‌ها و اقدامات مسئولین ورزش و رفاه، فرصت خدمت‌رسانی به خانواده عظیم‌الشان ارتباطات کشور را موهبتی ارزشمند خواند و گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود و امکانات قابل جذب برای در دسترس قرار دادن خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی ویژه خانواده ارتباطات استفاده خواهیم کرد.

نعمتی با اشاره به رویدادهای ورزشی از جمله المپیاد ارتباطات، جام شهدا، همایش پیاده‌روی شهیدالقدس و مسابقات دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در سالی که پشت سر گذاشتیم برنامه‌هایی همچون المپیاد تابستانه فرزندان و دوره‌های آموزشی فصلی با نگاه خانواده‌محور طراحی و اجرا شد و در اواخر سال نیز حضور پرقدرت در مسابقات ورزشی کارکنان دولت مایه‌ی سربلندی برای ورزشکاران خانواده ارتباطات بود.

مدیرعامل پیام با بیان اینکه ترویج ورزش همگانی در گرو توسعه ورزش قهرمانی است، اجرای موفق و باشکوه رویدادهای ورزشی سال 1402 جامعه ارتباطات را حاصل همراهی همه سازمان‌ها دانست و افزود: امروز از مسئولین ورزش و رفاه به نمایندگی از مجموعه فعالان و حامیان ورزش و سلامتی در خانواده بزرگ ارتباطات قدردانی می‌کنیم و امیدواریم خدمات این عزیزان مورد رضایت درگاه الهی واقع گردد.

در ادامه جلسه، مسئولین ورزش در خصوص سرفصل‌های مطروحه همچون نرخ خدمات آزاد و سازمانی پیام، قراردادها با مجموعه‌های جدید ورزشی و رفاهی و سایر موضوعات مرتبط با ورزش سازمانی در وزارت ارتباطات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه از مسئولین ورزش و رفاه جامعه ارتباطات کشور به پاس یک سال تلاش و فعالیت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

در همین ارتباط، جلسه مسئولین ورزش بانوان در سازمانهای تابعه وزارت ارتباطات نیز به صورت مجزا برگزار شد و از بانوان فعال در حوزه ورزش بانوان خانواده ارتباطات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

گزارش تصویری تقدیر از مسئولین ورزش و رفاه آقایان

گزارش تصویری تقدیر از مسئولین ورزش و رفاه بانوان
×