تاریخ انتشار :

نشست مسئولین ورزش و رفاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های تابعه در استان گیلان برگزار شد

نشست شورای مسئولین ورزش و رفاه شرکت‌ها، سازمان‌ها و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، پنجشنبه ۱۱ اسفند با هدف تدوین برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی سال ۱۴۰۲ به میزبانی شرکت پست بانک در استان گیلان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پیام، در این نشست علاوه بر مسئولان ورزش و رفاه دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات، مهندس توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، خوش پسند، مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت استان گیلان، آموزگار معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، غدیری مدیر شعب پست بانک در استان گیلان و حسین نعمتی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام نیز حضور داشتند.
توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری استان گیلان در این نشست ، خدمات موسسه پیام را به خانواده همکاران بسیار ارزشمند دانسته و خواستار افزایش سطوح خدمات در استان ها شد و گفت : خانواده ارتباطات کشور، دریافت خدمات  از موسسه پیام را یک مطالبه جدی دانسته و خواستار تمرکز زدایی و افزایش مجموعه های ارائه دهنده خدمات در سایر نقاط کشور، بیشتر از گذشته هستند.
در ادامه این نشست؛ آموزگار معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به جایگاه ورزشکاران گیلان در رقابت های قهرمانی کشور عنوان داشت: استان گیلان جهت میزبانی از رویدادهای ورزشی خانواده ارتباطات کشور اعلام آمادگی نموده و با تمام امکانات در خدمت ایشان خواهد بود.
مدیرعامل موسسه پیام در ادامه جلسه عنوان داشت: موسسه پیام درصدد افزایش سطح دسترسی و بهره مندی همکاران از مجموعه های فرهنگی و ورزشی و رفاهی در سراسر کشور است و در راستای این مطالبه ی مهم ، کوشش و اهتمام جدی خواهد داشت .
نعمتی افزود: در سال ۱۴۰۱ موسسه پیام میزبان رویدادهای ورزشی ارزشمندی از جمله المپیاد ارتباطات، جام شهدا، جام شهید سلیمانی، مسابقات کارکنان دولت، چهل و دومین مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر و...بود که در سال آتی نیز بنا دارد با هم اندیشی و هم افزایی سازمان ها ، شرکت ها و پژوهشگاه های وزارت متبوع این رویدادهای را ادامه داده و مسابقات متنوع دیگری را نیز برگزار کند.
مدیرعامل پیام گفت: در اساسنامه موسسه پیام توجه به مباحث فرهنگی از مهمترین دغدغه های تاسیس موسسه پیام است که برای این مهم نه تنها می بایست برنامه ریزی ویژه کرد بلکه باید بحث فرهنگ در سایر رویدادها نیز نمود ویژه ای داشته باشد.
در این نشست از زحمات مسئولین ورزش وزارت ارتباطات ، سازمان ها، شرکت ها و پژوهشگاه های تابعه با اهدا لوح یادبود تقدیر شد .

پیش از برگزاری این نشست، اعضا بمنظور استعانت از مقام شامخ شهدای گرانقدر، به زیارت قبور مطهر شهدای شهرستان چابکسر نائل شدند و این رویداد با دیدار خانواده جانباز ورزشکار بهمن رضایی والیبالیست استان گیلان به کار خود خاتمه داد.
مشاهده گالری تصاویر​​​
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×