تاریخ انتشار :

نشست مسئولان ورزش بانوان سازمانهای تابعه با مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات در موسسه پیام

به گزارش روابط عمومی پیام، مسئولان ورزش بانوان سازمانها، شرکتها و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی با حضور حسین نعمتی، مدیرعامل موسسه پیام و سیده عاطفه موسوی، مشاور وزیر در امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت کردند.
حاضران در این نشست ضمن بیان نقطه نظرات خود در رابطه با ورزش کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به هم‌اندیشی با محوریت توسعه فعالیتهای ورزشی و رفاهی ویژه بانوان و خانواده‌ها در سازمان متبوع خود پرداختند.
مدیرعامل موسسه پیام نیز با توجه به نقش محوری این موسسه در ارائه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی به خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، مطالبات و پیشنهادات مسئولان ورزش بانوان را دریافت نموده و ضمنا برنامه‌های جاری و آینده موسسه پیام را تشریح کرد.
حسین نعمتی همچنین در این نشست دستوراتی مبنی بر بازدید و پیگیری در خصوص نکات مطروحه، درخواستها و امکانات ورزشی در سازمان‌های تابعه صادر کرد.

در این جلسه سیده عاطفه موسوی، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان نیز با تاکید بر پیگیری جدی در جهت ارتقای جایگاه بانوان در رویدادهای اجتماعی به ویژه ورزش، پوشش رسانه‌ای رویدادها و مستندسازی اقدامات ورزشی را عاملی در جهت افزایش انگیزه و رویکرد بانوان به ورزش خواند و خواستار تجمیع ابعاد فرهنگی، تربیتی، تفریحی و سلامت‌محور در برنامه‌های ورزشی شد.
مشاهده گالری تصاویر
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×