تاریخ انتشار :

نشست هم اندیشی شورای ورزش وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه با حضور مدیرعامل موسسه پیام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پیام، مسئولین ورزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه یکصد و چهل و ششمین نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مسابقات ورزشی خانواده ارتباطات کشور را صبح دیروز پانزدهم شهریور ماه به میزبانی موسسه پیام و با حضور مهندس حسین نعمتی مدیرعامل این مجموعه برگزار نمودند.
مهندس حسین نعمتی مدیرعامل موسسه پیام در این جلسه با اشاره به همزمانی این جلسه با پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس موسسه پیام از فعالیت های صورت پذیرفته در سنوات گذشته تقدیر نموده و عنوان داشت: منابع انسانی سرمایه هر سازمان و مجموعه است که به مثابه موتور محرک در نیل به اهداف و توفیق آن ایفای نقش می نماید، موسسه پیام  همواره با ارائه خدمات مناسب اهتمام لازم در افزایش سطح تندرستی و سلامتی کارکنان و خانواده ایشان داشته و سعی در حفظ منابع انسانی و ارتقا بهره وری ایشان داشته است.
نعمتی در ادامه افزود: موسسه پیام آمادگی لازم جهت بهره برداری مفید از اماکن و ظرفیت های بالقوه ورزشی سازمان ها و شرکت ها را داشته و تلاش می نماید با بهره مندی از این امکان  ضمن توسعه فعالیت های ورزشی خدمتی ماندگار را برای خانواده ارتباطات کشور رقم زند.
مدیرعامل پیام مسئولین ورزش را سفیران موسسه پیام دانسته و گفت: امید است با همدلی و هم افزایی شاهد رویدادهای ورزشی در سطوح گسترده ای باشیم و ضمن ارائه خدمات مناسب به کلیه اعضا در شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای نخبه ورزشی موفق باشیم.
در ادامه این نشست مسئولین ورزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف المپیاد ارتباطات، پیشنهادات خود را بمنظور بهبود خدمات موسسه پیام اعضا ارائه نمودند.
ارائه گزارش عملکرد موسسه پیام در نیمه اول سال 1401 و بررسی آیین نامه جام شهدا از سایر عناوین طرح شده در این نشست بود.
مشاهده گالری تصاویر​​​
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×