تاریخ انتشار :

با برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین ورزش و رابطین فرهنگی وزارت ارتباطات صورت پذیرفت؛ تبیین راهبرد و رویدادهای مهم فرهنگی و ورزشی خانواده ارتباطات کشور

با حضور حسین نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام، یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه هم‌اندیشی مسئولین ورزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمانها و شرکتهای تابعه، صبح امروز به میزبانی موسسه پیام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پیام، مسئولین ورزش و رفاه و رابطین فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمانها و شرکتهای تابعه در این نشست به تبیین راهبردها و بررسی برنامه‌های پیشنهادی در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و مسائل مرتبط با اعضای پیام پرداختند. 
حسین نعمتی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، با بیان اینکه تقویم ورزشی جامع و مدون با همفکری تمامی خبرگان این حوزه در حال ترسیم است، گفت: توجه به حوزه‌های  فرهنگی و ورزشی و توسعه خدمات در این بخش‌ها از مطالبات خانواده ارتباطات کشور است که این مهم نیازمند ارتقا و اعتلای جایگاه مسئولین ورزش و رفاه درسازمان‌ها و شرکت‌های تابعه است که در این راستا موسسه پیام از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه پس از سیاست‌گذاری و تدبیر هیئت‌مدیره محترم برای اولین بار مجوز اخذ فعالیت‌های فرهنگی برای این موسسه صادر شده است، خواستار توجه و برنامه‌ریزی مناسب جهت فعال کردن این ظرفیت از مسئولین ورزش و رفاه و رابطین فرهنگی شده و مشارکت ایشان را دراین خصوص مطالبه کرد.
تکریم و معارفه معاون ورزشی موسسه از سایر اقدامات مهم در این جلسه بود که در این خصوص آزاد سرایی معاون ورزشی سابق موسسه پیام گزارشی از اقدامات انجام شده در زمان تصدی مسئولیت ارائه داده و محمد باقری معاون ورزشی موسسه به ترسیم طرح و برنامه‌های خود در راستای توسعه کیفی و کمی امکانات و رویدادهای ورزشی موسسه پرداخت.
با توجه به اعطای مجوز فعالیت‌های فرهنگی به موسسه پیام، در ادامه جلسه احمد جان‌بزرگی معاون فرهنگی موسسه به بیان مسائل و موضوعات فرهنگی موسسه پرداخته  و در این خصوص با سایر اعضا مشورت و هم اندیشی شد.
بررسی آیین‌نامه اجرایی مسابقات جام شهدا، برگزاری جشنواره تقدیر از برگزیدگان دوره‌های آموزشی تابستان، راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات ورزشکاران ارتباطات و برگزاری مسابقات داژبال بانوان از سایر موضوعات مهمی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

برای تماشای گزارش تصویری نشست هم اندیشی مسئولین ورزش و رابطین فرهنگی وزارت ارتباطات؛ لطفا کلیک کنید
×