تاریخ انتشار :

دومین محفل انس با قرآن وزارت ارتباطات در مؤسسه پیام برگزار شد

دومین محفل انس با قرآن کریم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در سال جاری در شبستان مجموعه فرهنگی پیامبر اعظم(ص) واقع در موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، 23 اسفند 1402 همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم، توسط پست بانک ایران و با همکاری شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز تابعه برگزار شد.

هدف از این برنامه ترویج فرهنگ قرآنی در میان خانواده‌ها و به ویژه قشر جوان و نوجوان و تبیین برکات قرآن کریم در زندگی اقشار مختلف جامعه و نزدیکی و انس بیشتر با مفاهیم و آموزه‌های دینی و اسلامی بود که با حضور جمع کثیری از روزه‌داران خانواده ارتباطات، به اجرا گذاشته شد.

در این مراسم، پس از صرف افطار و اقامه نماز جماعت، آیاتی از قرآن کریم توسط استاد مسعود سیاح گرجی و قاری نوجوان فرجی تلاوت شد. در ادامه گروه لیله القدر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان برنامه همسرایی ویژه‌ای اجرا کردند. همچنین، برگزاری مسابقه قرآنی، اجرای آرزو اسلامی بانوی روشندل حافظ قرآن کریم، تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی مؤسسه پیام نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در این مراسم، هادی اصلانزاده، معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات طی سخنانی ضمن تشکر از دست اندرکاران به ویژه اعضای شورای فرهنگی و میزبانی پست بانک ایران، گفت: یکی از تاکیدات وزیر محترم ارتباطات برگزاری برنامه‌های خانواده‌محور بوده که این محفل نورانی در همین راستا برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام جابر قلیان، دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم ضمن تاکید بر تاثیر مثبت چنین برنامه‌هایی در الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان کشور، بر ادامه اینگونه محافل تاکید کرد.

بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران نیز دیگر سخنران این مراسم بود که ضمن ابراز خرسندی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور خانواده بزرگ ارتباطات، عنوان کرد: پست بانک ایران با تامین مالی اپراتورهای ارائه خدمات تلفن همراه، آنها را در ارائه خدمات ارتباطی پایدار یاری می‌دهد.

برای مشاهده گزارش تصویری از محفل انس با قرآن کریم خانواده ارتباطات اینجا کلیک کنید.
×