تاریخ انتشار :

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، شمارش معکوس برای رقابت‌های دهه فجر جامعه ارتباطات آغاز شد


با حضور نمایندگانی از سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، مراسم قرعه‌کشی چهل و سومین دوره مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی پیام، روز گذشته مسئولین ورزش جامعه ارتباطات کشور در سالن جلسات مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام گرد هم آمدند و ضمن بررسی و تصویب بندهایی جهت افزودن به آئین‌نامه مسابقات دهه فجر، قرعه‌کشی رقابت‌ها در دو رشته فوتسال و والیبال را انجام دادند.


در این مراسم که با حضور حسین نعمتی، مدیرعامل پیام و شورای مدیران مؤسسه برگزار شد، نعمتی با اشاره به اهمیت فرهنگ و روح جوانمردی در ورزش به ویژه در بین اعضای یک خانواده بزرگ به نام ارتباطات، ابراز امیدواری کرد که مسابقات پیش رو صحنه‌ای برای نمایش برادری، رفاقت، همکاری گروهی و از خودگذشتگی برای یک هدف ارزشمند باشد و افزود: روحیه پهلوانی و ایثار در ورزش ما، میراث گرانبهای شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است که این مسابقات نیز بهانه‌ای برای بزرگداشت دلاوری‌ها و فداکاری‌های آن دوران پرشکوه است.


چهل و سومین دوره مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر، از بهمن ماه 1402 با حضور 11 تیم متشکل از کارکنان مراکز وابسته به وزارت ارتباطات آغاز خواهد شد و طبق اعلام مسئولین، برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی رویدادی در شأن و مرتبه خانواده بزرگ ارتباطات کشور، با هدف گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ ورزش سازمانی و افزایش روحیه و تندرستی کارکنان ارتباطات صورت گرفته است.


همچنین طی جلسه جداگانه‌ای قرعه‌کشی رشته‌های ورزشی بانوان در مسابقات دهه فجر، با حضور نمایندگانی از تیم‌های شرکت‌کننده صورت پذیرفت و جدول رقابت‌های این بخش نیز تنظیم شد.


اخبار، گزارش‌ها و نتایج مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر ارتباطات از طریق وبسایت پیام و پیامرسان‌های داخلی با نشانی @PayamClub به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

برای مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک کنید
×