تاریخ انتشار :

با برگزاری مراسم افتتاحیه، چهل و یکمین دوره جام شهدا آغاز شد

مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات جام شهدا، گرامیداشت شهدای خانواده ارتباطات کشور با حضور مسئولان و ورزشکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز تابعه، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی صبح امروز بیست و پنجم مهرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، حسین نعمتی، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام در این مراسم ضمن یادآوری مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدای پرافتخار کشورمان، از شهدای مظلوم غزه یاد نموده و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت را تبریک گفت.

نعمتی در ادامه ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و ایادی آنها در تضییع حق مردم فلسطین، غزه و لبنان عنوان داشت: امید است جبهه مقاومت با عنایات خاصه پروردگار و حضرت ولیعصر(عج) و همچنین الگوگیری از انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهدای شاخص کشور از جمله سردار سرافراز میهن شهید حاج قاسم سلیمانی پیروزی‌های عزتمندانه‌ای را برای جهان اسلام رقم زند.

نعمتی با تجلیل از شهدای ورزشکار و بیان نکاتی در خصوص شهید مصطفی صدرزاده از قول پدر این شهید مدافع حرم، وی را ورزشکاری پرافتخار در رشته کشتی معرفی کرد که می‌تواند الگوی موفقی برای ورزشکاران جوان باشد.

مدیرعامل موسسه پیام با قدردانی از حضور مسئولان و ورزشکاران خانواده ارتباطات و همکاری آنها در برگزاری جام شهدا، اظهار داشت: امسال برای اولین بار بانوان در چهل و یکمین دوره مسابقات جام شهدا مشارکت داشته و در رشته داژبال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نعمتی در ادامه با اشاره به هفته تربیت بدنی و تبریک این مناسبت به جامعه ورزش خانواده ارتباطات کشور، بخشی از اقدامات دوره اخیر موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام در حوزه ورزش را تشریح نموده و گفت: در راستای توسعه خدمات، قراردادهای ورزشی در یک سال گذشته 100 درصد رشد داشته و سطح بهره‌وری از خدمات مبتنی بر کارت‌های پیام از  از 80 هزار عضو به 150 هزار عضو فعال افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل پیام از حمایت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وزیر و مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه مهندس اصلان‌زاده، معاون محترم توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع سپاسگزاری نموده و گفت: فعالیتهای فرهنگی در موسسه پیام در دوره اخیر شکل جدیدی به خود گرفته و برای جوانان که نیاز به آموزش و توجه بیشتری دارند بصورت خاص در حال تدارک رویداد و برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای هستیم.

حسین نعمتی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری موسسه پیام توجه به ورزش همگانی برای تمام اعضای خانواده کارکنان وزارت ارتباطات است، بیان کرد: آموزش دوره‌های مختلف از جمله رشته‌های شنا و فوتبال را در سطوح پایه آغاز کرده‌ایم و اقدامات موثری در این زمینه با حمایت مدیران دستگاه‌ها و مسئولان ورزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در دست اجراست.

مراسم افتتاحیه جام شهدا با ویژه برنامه رژه ورزشکاران، گروه اجرایی و داوری و جمعی از مسئولان همراه بود که در این آیین مدعوین با اهدای تاج گل به یادمان و تمثال مطهر شهدا به ساحت پر افتخار شهدای میهن ادای احترام نمودند.

اجرای نمایشی ورزش زورخانه‌ای و ضرب باستانی با اشعاری در مدح اهل‌بیت و توصیف جوانمردی شهدا و ایثارگران از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

با پایان مراسم افتتاحیه، مسابقات فوتبال جام شهدا طی دو بازی در روز نخست آغاز شد و بانوان ورزشکار در بیست و ششم مهرماه با رقابت در رشته داژبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
در این رویداد ورزشی بیش از 250 ورزشکار و کادر فنی و اجرایی حضور خواهند داشت که به تفکیک 192 ورزشکار مرد در رشته فوتبال و 56 بانوی ورزشکار در رشته داژبال در قالب تیم‌هایی از وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، شرکت ملی پست، پست بانک، شرکت ارتباطات زیر ساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برای آگاهی از برنامه مسابقات، اخبار و گزارش‌های جام شهدا به صفحه ویژه این رویداد در پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه پیام مراجعه نمایید.
×