تاریخ انتشار :

بمناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد: رقابت آقایان و بانوان ورزشکار در مسابقات دارت و طناب زنی

113 ورزشکار مرد و زن در رقابتهایی جداگانه بمناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی موسسه پیام  آمادگی جسمانی خود را محک زدند.

به گزارش روابط عمومی پیام؛ مسابقات هفته تربیت بدنی خانواده ارتباطات کشور،  به میزبانی موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام و با حضور فعال ورزشکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه در دو رشته طناب زنی و دارت برگزار شد.

بر اساس این گزارش  48 ورزشکار مرد در تاریخ 22 مهرماه و 65 بانوی ورزشکار در تاریخ 23 مهرماه با رقابتی پویا در این مسابقات ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی ، سطح آمادگی جسمانی خود را محک زدند.

محمد باقری معاون ورزشی موسسه پیام با اعلام این خبر عنوان داشت: موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام که متولی امر ورزش در خانواده ارتباطات کشور است با طرح ریزی رویدادهای متنوعی در هفته ی تربیت بدنی به استقبال بیست و ششم مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش خواهد رفت.

وی افزود: در اولین رویداد ورزشی از آقایان و بانوان ورزشکار دعوت شد تا با مشارکت در مسابقات گرامیداشت هفته تربیت بدنی به استقبال این مناسبت رفته و پویایی را درجامعه کارکنان به ارمغان بیاورند.

معاون ورزشی موسسه پیام در ادامه به برگزاری مسابقات جام شهدا اشاره کرد و تشریح نمود: 
مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات جام شهدا همزمان با هفته تربیت بدنی روز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه با حضور مسئولین و ورزشکاران برگزار خواهد شد که در این رقابت ها نیز برای اولین بار با رویکردی متفاوت از بانوان ورزشکار دعوت به رقابت و مشارکت شده است .

باقری با بیان این خبر اعلام داشت: این رقابت ها از قدیمی ترین رویدادهای ورزشی خانواده ارتباطات کشور است  که با هدف گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر کشور برگزار می شود ، به همین منظور برآن شدیم تا با پیوند این رویداد که جنبه های فرهنگی و معنوی دارد، گرایش ورزشکاران را به تاسی از سیره شهدا و اخلاق مداری پر رنگ تر از گذشته کنیم.


وی افزود: افتاحیه این مسابقات با حضور آقایان و بانوان ورزشکار در استادیوم چمن شهید اینانلو برگزار خواهد شد که ورزشکاران پس از ادای احترام به ساحت مقدس شهدا ، در رشته های داژبال برای بانوان و فوتبال برای آقایان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مشاهده گزارش تصویری مسابقات دارت و طناب زنی سرعتی بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی

مشاهده گزارش تصویری مسابقات دارت و طناب زنی سرعتی آقایان گرامیداشت هفته تربیت بدنی
×