تاریخ انتشار :

تیم فوتبال سازمان تنظیم مقررات صدرنشین مسابقات جام شهدا شد

مسابقات فوتبال جام شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان ها و شرکت های تابعه با صدر نشینی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پایان یافت .
به گزارش روابط عمومی پیام ؛ چهلمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا امروز با برگزاری دیدارهای رده بندی به کار خود خاتمه داد .
این مسابقات با حضور حدود 200 ورزشکار، مربی، کادرفنی و اجرایی و 6 تیم شرکت کننده از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیر ساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات سیار و موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام از مهر ماه آغاز گردیده بود که امروز با رویارویی تیم های برتر ، منتخبین مسابقات معرفی شدند .
بر اساس این گزارش جام طلایی مسابقات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسید و تیم های فوتبال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
آیین اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات پس از آخرین دیدار، با حضور حسین نعمتی مدیرعامل وعضو هیئت مدیره موسسه پیام و مسئولین ورزشی و جمعی از ورزشکاران خانواده ارتباطات کشور در ورزشگاه شهید اینانلو برگزار شد.
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×