تاریخ انتشار :

پیام تقدیر مدیرعامل باشگاه پیام از قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۴

مسابقات پارالمپیک 2024 به پایان رسید و کاروان «فرزندان ایران» با کسب مجموع ۲۵ مدال (8 طلا، ۱۰ نقره و 7 برنز)، رکورد بیشترین تعداد مدال ایران در ادوار پارالمپیک را شکستند و در رده چهاردهم قرار گرفتند. در پی کسب این موفقیت مدیرعامل موسسه پیام متن تقدیری را به شرح ذیل صادر کرد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
يارَبِّ قَوِّ عَلى خِدمَتِكَ جَوارِحي وَاشدُد عَلَى العَزيمَةِ جَوانِحي


درخشش تاریخی و ماندگار شما "فرزندان ایران"، در مسابقات پارالمپیک پاریس، شعف و شادمانی ملت عزیز ایران را دوچندان کرد. این حضور مقتدرانه و امیدبخش، نه تنها برگ زرینی دیگر در تقویم ورزش جانبازان و توان‌یابان ایران به ثبت رساند بلکه رکوردی ارزشمند را در عرصه رقابت‌های پارالمپیک به یادگار گذاشت.


این موفقیت نشانه ای دیگر بر گام‌های بلند ملتی پویا و توانمند، در مسیر فتح قله‏‌های افتخار و شایستگی توسط جوانان لایق و سرزنده این مرز و بوم است که جایگاه واقعی قهرمانان با غیرت جمهوری اسلامی ایران را در جهان، به نمایش گذاشت.


اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران، کادر فنی، مربیان پرتلاش و همچنین مسئولان هیات‌های ورزشی جانبازان و توان‌یابان، همت والای شما عزیزان را می‌ستایم و از درگاه خداوند متعال برای شما در تمامی میادین ورزشی، عزت و سربلندی مسئلت دارم. امید است شاهد تداوم این درخشش در رویدادهای پیش‌رو و میادین بین‌المللی باشیم.


جعفر لطفی سیلاب
مدیرعامل و عضو هیات مدیره مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام
×