تاریخ انتشار :

پیام تشکر مدیرعامل مؤسسه پیام از آقای مخبر و دولت سیزدهم

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

سوره مبارکه احزاب آیه23 

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلّی الله علیه و آله و سلم:‌ الْخَلْقُ عِيَالُ اللَّهِ فَأَحَبُّ الْخَلْقِ إِلَى اللَّهِ مَنْ نَفَعَ عِيَالَ اللَّهِ وَ أَدْخَلَ عَلَى أَهْلِ بَيْتٍ سُرُوراً.


جناب آقای دکتر محمد مخبر
رئیس محترم قوه مجریه و معاون اول شهیدجمهور آیت‌الله رئیسی
سلام علیکم؛


انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، صحنه نمایش باورمندی و اعتماد ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاران صدیق انقلاب است که یادگار پربرکت امام راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و بنای ماندگار رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله‌تعالی است.


برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در دو مرحله که در فرصتی محدود و شرایطی خطیر به بهترین وجه ممکن به سرانجام رسید، نشان از درایت و امانتداری دولت مردمی به ویژه شخص حضرتعالی در رأس قوه مجریه بود. براستی هیچ زبان و قلمی قادر به ادای حق در تشکر از تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر جنابعالی در 3 سال گذشته و بالاخص در۵۰ روز اخیر، بعد از فقدان شهید رئیسی عزیز، نبوده و نخواهد بود. اجر و پاداش این مجاهدت، جز رضایت الهی، خشنودی مردم و پهلو گرفتن کشتی کشور در ساحل امن و ثبات نیست.


اینجانب بر خود فرض می‌دانم که به عنوان احدی از آحاد بیکران ارادتمندان و دلبستگان به انقلاب اسلامی و به نمایندگی از جامعه ورزشی و فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور فرصت را مغتنم شمرده و از همه دست اندرکاران «دولت مردمی، ایران قوی» قدردانی نمایم. سلامتی، پیروزی و استمرار توفیق در خدمت به ملت سرافراز ایران اسلامی را برای شما از خداوند متعال مسئلت دارم.



 فَاللَّهُ خَيْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ

جعفر لطفی سیلاب
مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام
×