تاریخ انتشار :

پیام تسلیت مدیرعامل مؤسسه پیام در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان

مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

درگذشت شهادت‌گونه جمعی از بهترین خدمتگزاران کشور و در رأس آنان رئیس‌جمهور عزیز و مردمی ایران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مایه تألم همه اقشار ملت از جمله جامعه ورزشی و فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

ملت غیور و مقاوم ایران اسلامی باید به خاطرِ داشتنِ چنین فرزندانی به خود ببالد. این شیفتگان خدمت که برای ادای وظیفه سر از پا نمی‌شناختند و به واقع خود را وقف اهداف و آرمان‌های بلند ملت کردند.
رئیس‌جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران، که سید محرومان و عزیز ملت بود، با قلبی رئوف، نیتی خالص، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای راسخ همواره برای حل مشکلات مردم تلاشی شبانه‌روزی داشت.

وجود برادر ارزنده، با دانش، متعهد و باکفایت، شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، که از سرمایه‌ها و رویش‌های نظام اسلامی بود و در هیئت دولتِ مردمی همواره حضور مؤثر و مشی صادقانه و مدبرانه داشت نیز پرچم افتخار دیگری برای دولتمردان و مسئولان است و فقدان ایشان را به همه اعضای خانواده ارتباطات بالاخص همکار و صدیق ارجمندشان جناب آقای دکتر عیسی زارع‌پور، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تسلیت عرض می‌کنم.
از پروردگار متعال، رحمت و غفران و حشر با اولیا و صالحین را برای آنان طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

حسین نعمتی
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام  
×