تاریخ انتشار :

جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان با حضور آیت‌الله محمدی عراقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در استان قم به میزبانی مؤسسه پیام برگزار شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام که روز جوان نامیده می‌شود، ویژه برنامه‌ای توسط مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام باحضور کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سخنرانی آیت‌الله محمود محمدی عراقی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم و عضو مجلس خبرگان رهبری و مداحی ذاکران اهل بیت علیهم السلام برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی پیام، ظهر امروز سه‌شنبه یکم اسفند 1402، شبستان مجموعه فرهنگی پیامبر اعظم(ص) مؤسسه پیام، میزبان کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع ) و روز جوان بود.

آیت‌الله محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم ضمن اشاره به فضائل حضرت علی اکبر(ع)، ایشان را الگوی جوانان متدین و با اراده عنوان داشت و افزود: بصیرت حضرت علی اکبر (ع) در یاری امام و رهبر خود الگوی تبیینی برای جوانان است که با بهره گیری از سیره ایشان درس ولایت پذیری را به ایشان خواهد آموخت. 

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشرفت هر جامعه ای عنوان داشت: بر اساس فرامین الهی، جهان بینی و مکتب اسلام، مردم با بصیرت و رهبری فرزانه سه رکن اساسی برای پیشرفت جوامع هستند که در این میان نقش مردم بسیار پررنگ و اثرگذار هست. 

آیت الله محمدی عراقی حضور مردم در انتخابات پیش رو را بسیار تاثیرگذار عنوان کرده و بیان داشت: سرنوشت جمهوری اسلامی ایران به اراده ملت و مشارکت ایشان در عرصه ی انتخابات رقم خورده و مردم فهیم و با بصیرت ایران با حضور پرشور همچون راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابی آگاهانه بار دیگر به عظمت و شکوه این نظام خواهند افزود.

این مراسم با اقامه فریضه نمازجماعت ظهر و عصر آغاز شد و در ادامه ی مراسم ذاکر اهل‌بیت حاج محمدرضا رفیعی به مدیحه‌سرایی و منقبت‌خوانی در رثای خاندان عصمت و طهارت پرداخت.

هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات ،محمود لیایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ، حجه الاسلام ملکی رئیس هسته گزینش وزارت ارتباطات، حسین نعمتی مدیرعامل و سایر اعضا هیئت مدیره موسسه پیام، اعضا شورای فرهنگی وزارت ارتبطات و فناوری اطلاعات از میهمانان اصلی این مراسم بودند.

برای مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک کنید
×