تاریخ انتشار :

شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ویژه برنامه های سوگواری ایام محرم را اعلام کرد

صبح امروز نشست رابطین شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع هم‌اندیشی درباره بزرگداشت ایام محرم و سوگواری برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله (ع) و یاران شهیدش به میزبانی موسسه پیام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پیام، در این نشست رابطین شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان ها و شرکت های تابعه ضمن تشریک مساعی در خصوص بزرگداشت ایام سوگواری ماه محرم برگزاری ده شب مراسم سوگواری را در دهه اول محرم تصویب و برنامه ریزی نمودند . 
بر اساس این گزارش حسین نعمتی مدیرعامل موسسه پیام برنامه مراسم سوگواری محرم را این چنین تشریح نمود: با هم افزایی و مشارکت دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات در دهه اول محرم حسینیه پیامبر اعظم (ص) با برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) همراه با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) میزبان عزاداران خواهد بود .

وی افزود: برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان خانواده ارتباطات کشور در هفتم ماه محرم در دستور کار شورای فرهنگی وزارت ارتباطات قرار گرفت که موسسه پیام با تمامی ظرفیت ها آماده میزبانی از این رویداد مهم می باشد .

رابطین شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این نشست نکات و محورهای اصلی را در خصوص محتوای جلسات به بحث و تبادل نظر گذاشتند و بر انسجام برنامه‌های فرهنگی و بهره‌گیری از منابع معتبر در ارائه محتوای دینی در جلسات تاکید کردند.

مشاهده گالری تصاویر
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×