تاریخ انتشار :

پیام مدیرعامل مؤسسه پیام به قهرمانان ایران در المپیک 2024 پاریس

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام در پیامی از قهرمانان ایران در المپیک 2024 پاریس تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی پیام، جعفر لطفی سیلاب، خطاب به قهرمانان ایران در المپیک 2024 پاریس پیامی صادر کرد که متن آن به قرار زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم

ورزش، میدان نمایش اراده یک ملت و قهرمانان ورزشی نماینده عزم و باور مردم کشور هستند. در جهان امروز موفقیت در عرصه ورزش نماد توسعه کشورها شمرده می‌شود. باعث افتخار است که امروز در صحنه مسابقات بزرگ المپیک، نام درخشان ایران اسلامی در ردیف کشورهای بزرگ و صنعتی و بالاتر از بسیاری از آنان به چشم می‌آید.


از تماشای افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان به خود می‌بالیم. کسب مدال‌های باارزش المپیک و از آن مهم‌تر نمایش غیرت‌مندانه نمایندگان ایران را به مردم عزیز تبریک می‌گویم و از ورزشکاران، مربیان، خدمتگزاران و به ویژه مسئولان دولت مردمی، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی که حامی این عزیزان بودند و همچنین سازمان صدا و سیما که پوشش کامل و گسترده رقابت‌ها را برعهده داشت، صمیمانه تشکر می‌کنم.


حضور در رقابت‌های قهرمانی در المپیک 2024 پاریس با قهرمانی جوانان رعنای ایران اسلامی نشانی دیگر از ظرفیت بالای کشورمان بود. این حضور قهرمانانه، تلاش امپراطوری شیطان‌صفت غرب را برای آلوده کردن فضای ورزش با ترویج فساد و اباحه‌گری و بی‌دینی و دورکردن مردم از باورهای عمیق توحیدی با سوءاستفاده از توجه مردم به مسابقات و همچنین تلاش برای ایجاد شکاف بین ملت عزیز ایران با اغوای ورزشکاران و ضدیت با عِرق ملی و ارائه تصویری غیرواقعی از ایران، به سخره گرفت. آنچه همه این نقشه‌ها را بر هم ‌زد، موفقیت دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی بود که هر لحظه از حضور باوقار آنان، یک قاب ماندگار و معنادار را در ذهن جهانیان ترسیم کرد.


اگرچه ورزش ما در برخی از بخش‌ها با محدودیت‌ها و چالش‌هایی همراه است، اما سلاح اصلی ورزشکاران ما ایمان به خدا، عشق به مردم، اراده پولادین و باور به پیروزی در صورت تلاش تا سرحد توان است.


مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام رسالت خود را در این راستا ترویج و تشویق به ورزش قهرمانی به عنوان موتور محرک ورزش همگانی می‌داند که نتیجه آن افتخارآفرینی از یک سو و ارتقای سلامت در جامعه از سوی دیگر خواهد بود. مؤسسه پیام در این مسیر با قرار دادن امکانات و فضای ورزشی مناسب در اختیار جوانان و علاقمندان، زمینه معرفی بسیاری از قهرمانان با استعداد را در رشته‌های مختلف به جامعه ورزش فراهم کرده است.


اینجانب بار دیگر از قهرمانان عزیز جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2024 قدردانی می‌کنم. امیدوارم شاهد درخشش نام زیبای ایران در اوج قله‌های موفقیت ورزشی و سایر عرصه‌ها باشیم و توفیق همه خدمتگزاران، مجاهدان و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت دارم.


جعفر لطفی سیلاب

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام
×