تاریخ انتشار :

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام در پی شهادت اسماعیل هنیه

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
سوره مبارکه احزاب آیه 23

اَلْقَتْلُ لَنا عادَةٌ وَ كَرامَتُنَا الشَّهادَةُ.

کشته شدن عادت ما و شهادت کرامت ماست.
امام سجاد علیه‌السلام

با کمال حزن و اندوه از شهادت دکتر اسماعیل هنیه، مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی که در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار رژیم جنایت‏کار صهیونیستی صورت گرفت باخبر شدیم.


اینجانب با محکوم کردن این ترور بزدلانه، شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس و نماد درخشان مقاومت را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحناله‌الفداء، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله، ملت قهرمان ایران، مجاهدان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مردم مظلوم و آزادی‌خواه فلسطین و نزدیکان‏ این شهید والامقام تسلیت می‌گویم.

بی‌شک تداوم این‏گونه اقدامات مذبوحانه، عمق استیصال و درماندگی اشغالگران در برابر آزادیخواهان را نشان می‌دهد. جبهه مقاومت پیش از این نیز با شهادت فرماندهان بزرگی مواجه شده اما شهادت این فرماندهان باعث شکسته شدن عزم و اراده ملت نبوده و نخواهد بود. رژیم نژادپرست صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد و اینگونه وحشی‌گری‌ها، توده‌های مردمی آزادیخواه را در سرتاسر جهان، از استمرار گزینه مقاومت تا زمان پایان دادن به جنایت‌های آنان باز نخواهد داشت.

به حول و قوه الهی پیروزی مستضعفین بر مستکبران نزدیک است. از درگاه قادر متعال تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر ارواحناله‌الفداء و نابودی استکبار جهانی را مسئلت دارم.

وَاللَّهُ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ


جعفر لطفی سیلاب
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مؤسسه پیام
×