تاریخ انتشار :

میزبانی باشگاه پیام از خانواده ارتباطات در جشن بزرگ خانواده‌محور غدیر

جشن بزرگ خانواده‌محور غدیر به همت شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در باشگاه پیام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، یکشنبه سوم تیرماه 1403 به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم، جمعی از کارکنان سازمان‌ها، شرکت‌ها و واحدهای وابسته به وزارت ارتباطات، به همراه اعضای خانواده خود در جشن بزرگ غدیر شرکت کردند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعی از مدیران ستادی و مسئولان دستگاه‌های تابعه از حاضران این مراسم بودند.


در همین راستا احمد جانبزرگی، معاون فرهنگی رفاهی پیام، در توضیح برنامه‌های جشن غدیر عنوان کرد: این جشن همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز و شامل بخش‌های متنوعی با هدف تکریم ایام‌الله عید قربان و عید غدیر، ذکر مناقب امیرالمؤمنین علیه‌السلام و همچنین سرور و نشاط دوستداران اهل‌بیت علیهم‌السلام بود.


جانبزرگی با تاکید بر نگاه خانواده‌محور مؤسسه پیام در طراحی برنامه‌های فرهنگی و رفاهی، گفت: در حاشیه این جشن بخش‌های متنوعی به منظور سرگرمی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده بود که زمینه آشنایی با مکارم اخلاقی مولای متقیان امام علی علیه‌السلام را در قالب فعالیت‌هایی همچون نقاشی، بازی و مسابقه، نمایش و اهدای جایزه فراهم می‌کرد.


در بخشی از این مراسم از خانواده معظم شهید خدمت سردار سیدمهدی موسوی، از همراهان رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در پرواز اردیبهشت، با حضور وزیر ارتباطات تجلیل شد. در دقایقی از این برنامه، عیسی زارع‌پور به روایت خاطراتی از شهید موسوی در دوران خدمت به عنوان سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور پرداخت.


اجرای نمایش خطبه غدیر، مسابقه خانوادگی، نمایش عروسکی، اجرای موسیقی، تقلید صدا و استندآپ کمدی توسط هنرمندان در طول مراسم و نورافشانی آسمان از دیگر بخش‌های جشن بزرگ خانواده‌محور غدیر در باشگاه پیام بود.

برای مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک کنید

برای مشاهده گزارش ویدئویی لطفا کلیک کنید
×