تاریخ انتشار :

تقدیر از مربیان دوره تربیتی پیام ویژه نوجوانان در مراسم اختتامیه

مراسم اختتامیه دوره ویژه تربیتی موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، عصر چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 در شبستان مجموعه فرهنگی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، دوره آموزشی، فرهنگی و تربیتی موسسه پیام، ویژه نوجوانان پسر 9 تا 12 سال، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان برگزاری این دوره، شرکت‌کنندگان نوجوان و والدین آنها به پایان رسید و از مربیان و استادان و همچنین نوجوانان برگزیده با تقدیم لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

در این مراسم، احمد جانبزرگی، معاون فرهنگی مؤسسه پیام، ضمن ارائه گزارشی از دوره تربیتی، رویکرد اندیشه‌محور و مهارت‌پرور در اجرای سرفصل‌های آموزشی این دوره را تشریح کرد و گفت: موسسه پیام در راستای تعهد به رشد خانواده ارتباطات، خدمات فرهنگی و آموزشی ویژه فرزندان را در دستور کار دارد.

جانبزرگی اظهار داشت: با توجه به رویکرد خانواده‌محور و  با سیاستگذاری و پیگیری هیئت مدیره محترم مؤسسه، دوره‌ای طراحی کردیم تا برنامه‌های معرفتی، دینی، فرهنگی و علمی را به علاوه اردوهای جذاب در اختیار فرزندان قرار دهد.
وی افزود: امتیاز دوره ویژه تربیتی مؤسسه پیام، بهره‌مندی از مربیان بادانش، با تجربه و امین بود که در وهله اول کلاس‌های معرفتی و دینی، و سپس کلاس‌های علمی و مهارتی را به متربیان نوجوان عرضه کردند.

برگزاری کارگاه‌ها و جلسات مختلف برای افزایش توانمندی اولیاء در امور تربیتی، اهمیت شور و نشاط و تفریح در خلال برنامه‌های آموزشی، انجام آزمایش‌ها و تمرین مهارت‌هایی که در مدرسه کمتر به آن پرداخته می‌شود و رویکرد تربیتی حاکم بر دوره، از دیگر محورهایی بود که در اختتامیه دوره تربیتی بر آن تاکید شد.

همچنین در این مراسم، خلاصه‌ای از کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های اجرا شده در خلال دوره تربیتی، در قالب یک نماهنگ چند دقیقه‌ای برای حضار پخش شد.

اولین دوره ویژه تربیتی موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام با حضور نوجوانان پسر 9 تا 12 سال از اعضای خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات در نیمه دوم سال گذشته برگزار شد.
×