تاریخ انتشار :

در نشست هم‌اندیشی موسسه پیام با رابطین فرهنگی و رفاهی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات تشریح شد : ظرفیت مناسب پیام برای پاسخگویی به نیازهای خانواده ارتباطات در سه حوزه ورزشی، فرهنگی و رفاهی فعال است .

نشست هم اندیشی رابطین فرهنگی و رفاهی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ، سازمان ها و شرکت های تابعه به میزبانی معاونت فرهنگی و رفاهی موسسه پیام با حضور حسین نعمتی مدیرعامل وعضو هیئت مدیره این موسسه  برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی پیام، حسین نعمتی، مدیرعامل پیام در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، عنوان داشت : مطابق دیدگاه های وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و  سیاستگزاری های شورای فرهنگی وزرات متبوع ، موضوع توسعه و گسترش خدمات و کارکردهای فرهنگی و رفاهی موسسه پیام  برای خانواده ارتباطات بیش از پیش  فعال شده است و زمینه جهت ارتقا این سطوح ار خدمات با هم افزایی و مشارکت سایر دستگاه های تابعه وزرات فراهم است.

وی  اظهار داشت: بر اساس همین رسالت موسسه پیام درهر سه حوزه ورزشی فرهنگی و رفاهی پاسخگوی نیازها و درخواستهای خانواده ارتباطات خواهد بود که متناسب با بستر و ظرفیت ایجاد شده، هم‌افزایی سازمانها و شرکتهای تابعه وزرات متبوع را خواستار است که توقع می رود تمامی دستگاه ها برای تحقق این امر سهمیه‌ای مجزا برای فعالیتهای فرهنگی و رفاهی اختصاص دهند. 

نعمتی با اشاره به اینکه کار فرهنگی هزینه بربوده و تاثیر گذاری آن نیاز به زمان زیادی دارد گفت : موسسه پیام در گسترش فعالیتهای فرهنگی گام های موثری برداشته ودر راستای ایفای تقش اجتماعی خود در رویدادهای متعددی پیشگام و متولی امر بوده است

همچنین در این نشست احمد جان‌بزرگی، معاون فرهنگی و رفاهی پیام، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این حوزه در مؤسسه پیام، از رابطین به خاطر حضور در جلسه و مشارکت در برنامه‌ها قدردانی کرد.

جان بزرگی با تشریح برخی از اقدامات از جمله تورهای زیارتی و گردشگری، دوره تربیتی نوجوانان، مراکز مشاوره و روانشناسی، کلاس‌های آموزش زبان، گروه سرود، مسابقات فرهنگی و برگزاری جشن‌ها و مجالس در مناسبت‌های ملی و مذهبی، از سازمانها و شرکتها درخواست کرد که با کمک و همکاری دو سویه زمینه‌ساز رشد حوزه فرهنگی و رفاهی جامعه ارتباطات شوند
×