تاریخ انتشار :

در راستای بهره برداری از ظرفیتهای مشترک صورت پذیرفت: نشست مدیرعامل پیام با ریاست هیئت فوتبال استان تهران

حسین نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام طی نشستی با سید میرشاد ماجدی ریاست هیئت فوتبال استان تهران ضمن بررسی وضعیت موجود بر استفاده از ظرفیت های مشترک تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی پیام؛ در این نشست که به میزبانی موسسه پیام برگزار شد، حسین نعمتی مدیرعامل موسسه پیام با تشریح وضعیت موجود تیم های فوتبال این موسسه خواستار هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت های موجود در هیئت فوتبال استان تهران شد.


وی در ادامه این نشست با اشاره به امکانات موجود در موسسه پیام عنوان کرد: موسسه پیام با ایجاد زیرساخت های مناسب اهتمام لازم را در توسعه ی فضاهای ورزشی استان تهران و ایفای سهم اجتماعی خود درراستای ارتقا سطح تندرستی و سلامتی عموم شهروندان برداشته است که با هم اندیشی لازم آمادگی خود را جهت بهره برداری ورزشکاران هیئت فوتبال استان تهران اعلام می نماید.


وی افزود : استادیوم چمن شهید اینانلو هم اکنون آوردگاه رویدادهای ورزشی بسیار مهمی است که این ظرفیت نیز امکان مناسبی برای بهره برداری هیئت فوتبال استان تهران خواهد بود.


رئیس هیئت فوتبال استان تهران با تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته در موسسه پیام، عنوان داشت: باشگاه پیام با قدمتی بیش از پنجاه سال در عرصه های مختلف ورزشی از باشگاه های مطرح و تاثیرگذار در حوزه ورزش بوده است که در عرصه ی فوتبال نیز سال های زیادی با آموزش حرفه ای و پرورش استعدادهای نخبه نقش آفرینی نموده است.


میرشاد ماجدی از حسن نیت موسسه پیام در برگزاری این نشست تشکر نموده و عنوان داشت: کارشناسان هیئت فوتبال استان تهران با همراهی فعالان حوزه معاونت ورزشی موسسه پیام در تعامل مداوم برای ارتقا سطح ورزش حرفه ای فوتبال و برطرف کردن مناقشات و مشکلات گذشته خواهند بود.
×