تاریخ انتشار :

استقبال از اولین دوره المپیاد تابستانه فرزندان خانواده ارتباطات

اولین دوره المپیاد تابستانه فرزندان خانواده ارتباطات در موسسه پیام در حال برگزاری است. 

موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام در فصل تابستان امسال پذیرای 800 تن از اعضای خانواده کارکنان سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های مخابراتی بود که با شرکت در دوره‌های آموزشی، ورزشی و برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت تابستانی خود را سپری کردند.

به گزارش روابط عمومی پیام، امسال برای اولین بار، پایان‌بخش 3 ماه تمرین و آموزش در رشته‌های گوناگون، رقابتی دوستانه در چارچوب «المپیاد تابستانه فرزندان خانواده ارتباطات» است که با هدف تزریق نشاط و انگیزه و تقدیر از تلاش برترین نفرات در هر رشته، برگزار می‌شود.

طبق اعلام محمد باقری، معاون ورزشی موسسه پیام، شرکت‌کنندگان در المپیاد تابستانه فرزندان خانواده ارتباطات در 12 رشته و در دو بخش دختران و پسران طی سه روز به رقابت می‌پردازند و در پایان از نفرات برگزیده در هر یک از رشته‌ها با اهدای حکم قهرمانی و جوایز ویژه تقدیر خواهد شد.

باقری در گفتگو با پیام با بیان اینکه در دسترس گذاشتن امکانات و فضای ایده‌آل برای فعالیت سالم ورزشی و فرهنگی به ویژه در ایام فراغت فرزندان در تابستان از اهداف و ماموریت‌های موسسه پیام است، گفت: تابستان امسال تلاش کردیم حداکثر ظرفیت موجود موسسه را به سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات اختصاص دهیم و با استفاده از بهترین مربیان با تمرکز بر تاثیرگذاری و نخبه‌پروری فرزندان خانواده ارتباطات کشور دوره‌های مختلف آموزشی، ورزشی و فرهنگی را عرضه کنیم.

معاون ورزشی موسسه پیام توجه به سرفصل‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در تدوین کلاس‌های تابستانی را از اهم برنامه‌ریزی‌های این موسسه دانست و اظهار داشت: به کارگیری و جذب مربیان با اخلاق، برنامه محور و مجرب در زمینه‌های تربیتی و پرورشی از رویکردهای اساسی موسسه پیام در غنی‌سازی اوقات فراغت بود که این امر با بررسی سوابق و گزینش‌های لازم صورت پذیرفت.

بر اساس این گزارش، اولین دوره المپیاد تابستانه فرزندان خانواده ارتباطات در رشته‌های فوتبال، بدمینتون، شنا، سنگنوردی، اسکیت، تیراندازی، تنیس خاکی، والیبال، کاراته، دفاع شخصی و تنیس روی میز در حال برگزاری است.

برای آگاهی از اخبار، گزارش‌ها و نتایج اولین دوره المپیاد تابستانه فرزندان خانواده ارتباطات، صفحه ویژه این رویداد را با کلیک روی این لینک دنبال کنید.
×