تاریخ انتشار :

کلاس های اوقات فراغت موسسه پیام با سرفصل های متنوع آموزشی و پیوست فرهنگی از دهم تیرماه آغاز خواهد شد

موسسه پیام با دعوت از مسئولین ورزش و نمایندگان فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها، شرکت های تابعه و شرکت های مخابراتی برنامه ی اوقات فراغت تابستانه فرزندان را به هم اندیشی گذاشته و به تصویب اعضا رساند. 
به گزارش روابط عمومی پیام، این نشست با هدف بررسی سرفصل های آموزشی کلاس های تابستانه موسسه پیام و دریافت پیشنهادات نمایندگان سازمان ها و شرکت های مخابراتی و تابعه وزارت ارتباطات در حضور مرادی ریاست هیئت مدیره و حسین نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام برگزار شد که اعضا پیشنهادات خود را در راستای غنی سازی اوقات فراغت به بحث و تبادل نظر گذاشتند.
مرادی ریاست هیئت مدیره پیام با اشاره به عنوان این موسسه که شامل سه بخش فرهنگی ورزشی و رفاهی است، بیان داشت: توجه به هر سه عنوان در ارائه خدمات از ضرورت های برنامه ریزی و اقدام در این موسسه است که باید توام و همسو با یکدیگر در تمامی امور برنامه ریزی گردیده و توقعات اعضا برآورده گردد.
وی افزود: با توجه به تاکید وزیر محترم ارتباطات به مقوله خانواده و تحکیم این بنیان ارزشمند اجتماعی موسسه پیام بعنوان تسهیل گر در ارائه خدمات به جامعه ارتباطات کشور خود را موظف به برنامه ریزی و اقدام مناسب در این خصوص دانسته و در این راستا بیش از پیش گام برخواهد داشت. 
ریاست هیئت مدیره موسسه پیام توجه به برنامه های فرهنگی را از سایر اولویت های برنامه ریزی در این موسسه عنوان داشته و گفت: تدوین پیوست فرهنگی با لحاظ کردن ظرافت ها و نقاط اثر گذار برای تمامی رویدادها و فعالیت های موسسه پیام از مهمترین دغدغه های هیئت مدیره و مدیران این موسسه است که موسسه پیام با برگزاری کارگروه های متعدد و دعوت از نخبگان و فعالان این عرصه به این سمت و سو گام برداشته است. 
حسین نعمتی مدیرعامل موسسه پیام ضمن تشریح برنامه ریزی های صورت پذیرفته در خصوص کلاس های اوقات فراغت تابستانه اظهار داشت: موسسه پیام با هدف ارائه خدمات با کیفیت و تمرکز به تاثیرگذاری و نخبه پروری فرزندان خانواده ارتباطات کشور برای اولین بار تمامی ظرفبت های خود را صرفا برای فرزندان کارکنان به کار گرفته و ثبت نام آزاد نخواهد داشت. 
نعمتی توجه به سرفصل های متنوع فرهنگی و ورزشی در تدوین کلاس های تابستانی را از اهم برنامه ریزی های این موسسه عنوان داشته و گفت: به کارگیری و جذب مربیان با اخلاق، برنامه محور و مجرب در زمینه های تربیتی و پرورشی از اهم رویکردهای موسسه پیام در غنی سازی اوقات فراغت بوده است که این امر با بررسی سوابق و گزینش های لازم صورت پذیرفته است. 
در ادامه این نشست ، مسئولان ورزش و نمایندگان فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان ها ، شرکت های تابعه و شرکت های مخابراتی پیشنهادات خود را در خصوص کلاس های تابستانی ارائه داده و در این خصوص تشریک مساعی  صورت پذیرفت. 
ثبت نام کلاس های اوقات فراغت تابستانه موسسه پیام از امروز در سایت موسسه پیام آغاز و تا نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.
متقاضیان جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند : 
جهت مشاهده کلاس‌های تابستانی کلیک کنید


مشاهده گالری تصاویر
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×