تاریخ انتشار :

در نشست هم‌اندیشی شورای اداری با مدیران اماکن ورزشی و رفاهی پیام مطرح شد: هدف‌گذاری برای تعدیل نرخ خدمات ورزشی با بازاریابی موثر و افزایش ظرفیت

مدیران اماکن ورزشی و رفاهی موسسه پیام در نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای شورای اداری موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام به تبادل نظر و بررسی مسائل و برنامه‌های مجموعه پیام پرداختند.

به گزارش روابط عمومی پیام، با هدف ارائه خدمات مطلوب و ارتقا سطح رضایتمندی اعضا، ابلاغ سیاستگذاری‌ها در خدمت‌رسانی و ارائه رویکردهای فرهنگی و اجتماعی موسسه، سومین نشست هم‌اندیشی شورای اداری موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام با مدیران اماکن ورزشی و رفاهی این موسسه برگزار شد.

در این نشست مدیران و معاونین موسسه پیام به ارائه نکات خود در حوزه‌های مرتبط پرداخته و در ادامه، مدیران اماکن رفاهی و ورزشی موسسه پیام طرح‌ها و پیشنهادات خود را در راستای بهبود فرایند ارائه خدمات و توسعه کیفی آن ارائه کردند.

بنا بر این گزارش حسین نعمتی مدیرعامل موسسه پیام در این جلسه طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت اربعین  حسینی، گفت: شهید رجایی و شهید باهنر در زمره اسوه‌های اخلاقی و انقلابی ما هستند و انشالله با بهره‌مندی از فیوضات اربعین و با تاسی به راه این شهدا بتوانیم افراد موثری در جامعه خود باشیم.

نعمتی با تاکید بر ارائه خدمات باکیفیت به خانواده ارتباطات به عنوان هدف و ماموریت اصلی پیام، گفت: هر مقدار که سطح فعالیت در رشته‌های مختلف از نظر تخصصی و علمی بالاتر برود، علاوه بر ارتقاء جایگاه موسسه، رضایتمندی مخاطبان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دریافت خدمات مطلوب با نازل‌ترین هزینه، مورد انتظار مراجعین موسسه پیام است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم از طریق بازاریابی بهتر و تکمیل ظرفیت‌های موجود، هزینه‌ها را جبران کنیم و نرخ خدمات را پایین نگه‌داریم.

مدیرعامل پیام با قدردانی از دست‌اندرکاران اماکن ورزشی پیام بابت برگزاری موفق ترم تابستانی فرزندان ارتباطات، تعداد مراجعات به موسسه پیام را در تابستان امسال روزانه هزار و پانصد نفر اعلام کرد و افزود: برنامه‌ریزی خوبی برای ادامه دوره‌های آموزشی در ترم پاییز انجام شده است.

نعمتی با تشریح اقدامات فرهنگی و میدانی در خصوص حجاب در مجموعه، خطاب به مدیران اماکن ورزشی پیام تصریح کرد: تمامی بهره‌برداران و کارکنان اماکن ورزشی ملزم به رعایت قانون و شئونات اسلامی هستند و در یک سال اخیر با همراهی شما قدم‌های خوبی در زمینه ترویج حجاب و عفاف برداشته شده که جای تقدیر دارد.

در ادامه این نشست یکایک اعضا دیدگاههای خود را در مورد مسائل مطروحه با محوریت رضایتمندی مشتریان، توسعه خدمات، تعدیل نرخ خدمات، رویکردهای فرهنگی و اجتماعی موسسه، نقش مربیان و ورزشکاران در ترویج ارزش‌های اخلاقی و منش پهلوانی و الگوسازی در ارائه شئونات اسلامی ارائه داده و خواستار تداوم این جلسات شدند.

حاضران در این نشست همچنین به بحث در خصوص برنامه‌های آتی و پیگیری مسائل مرتبط با اماکن ورزشی با هدف بهبود خدمات‌رسانی به ورزشکاران و اعضای باشگاه پیام به ویژه خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکتها، سازمانها و پژوهشگاههای تابعه پرداختند.

در همین راستا مدیران اماکن ورزشی و رفاهی پیام با بیان گزارشاتی پیرامون عملکرد و شرایط مجموعه‌های متبوع خود، از مدیران موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام به دلیل حمایتها و همکاری‌های پیشین قدردانی نموده، ایجاد بستری برای فعالیت برترین نخبگان رشته‌های مختلف در مجموعه پیام را ارج نهادند و ضمنا درخواستهای خود را در جهت توسعه و تسهیل بهره‌برداری از اماکن تحت اختیار خود مطرح کردند.

برای مشاهده گزارش تصویری، لطفا کلیک کنید
×