تاریخ انتشار :

رقابت های ورزشی جام فجر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با برگزاری مراسم اهدای جوایز پایان یافت

چهل و سومین دوره مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر خانواده ارتباطات کشور که از ابتدای بهمن ماه آغاز شده بود، با معرفی برترین‌ها به ایستگاه پایانی رسید. 

به گزارش روابط عمومی پیام، در این مسابقات ورزشکارانی از سازمان‌ها، شرکت‌ها و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در 11 رشته ورزشی در رده‎های بانوان، آقایان و مدیران از ابتدای بهمن ماه 1402 با یکدیگر به رقابت پرداختند که با پایان یافتن مسابقات طی مراسمی از سازمان‌های برتر در مجموع امتیازهای تیم در هر رده تقدیر شد.

حسین نعمتی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام با تقدیراز حضور پرشور جامعه ورزشی ارتباطات در مسابقات دهه فجر تشریح نمود : این رویداد نمادی از همسویی خانواده ارتباطات کشور با آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که از صدر انقلاب تا کنون با نشاط و انگیزه مضاعفی شاهد آن بوده‌ایم.

نعمتی با اشاره به قدمت مسابقات دهه فجر در مؤسسه پیام، اظهار داشت: تجربه سالیان طولانی به ما کمک کرد که با هم‌افزایی مسئولین محترم ورزش سازمان‌ها ،شرکت های تابعه ، مسائل و چالش‌های اجرایی را با موفقیت پشت سر بگذاریم که با یاری خداوند این مسابقات در بالاترین سطح بدون مشکل و دغدغه خاصی به سرانجام رسید.  

وی با بیان اینکه ما در مؤسسه پیام با اعتقاد به اهمیت و تاثیرگذاری پویایی، نشاط و سلامتی در محیط کاری و سازمانی، تمام امکانات موجود را به میدان آورده‌ایم، افزود :  حضور 520 ورزشکار در جریان مسابقات در رشته‌های مختلف نشان از علاقه و اهتمام کارکنان سازمان‌ها به امر ورزش است و لازم است در جهت توسعه ظرفیت‌ها و تسهیل مشارکت کارمندان در فعالیت‌های سلامت‌محور، برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که طبعاً مستلزم همراهی و حمایت بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه است.

بنا بر این گزارش، رده‌بندی تیمی در مجموع امتیازات رشته‌های مختلف به شرح ذیل اعلام شد:

بخش آقایان:

مقام اول: شرکت ارتباطات زیرساخت 
مقام دوم: شرکت ارتباطات سیار
مقام سوم: شرکت مخابرات ایران

بخش بانوان: 

مقام اول: شرکت ارتباطات سیار 
مقام دوم: شرکت ارتباطات زیرساخت 
مقام سوم: شرکت مخابرات ایران

بخش مدیران (آقایان)

مقام اول: شرکت ارتباطات زیرساخت
مقام دوم: ستاد وزارت ارتباطات
مقام سوم: شرکت مخابرات ایران

بخش مدیران (بانوان):


مقام اول: شرکت ارتباطات سیار
مقام دوم: شرکت ارتباطات زیرساخت 
مقام سوم: سازمان فناوری اطلاعات

این دوره از مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، تیراندازی، شنا، آمادگی جسمانی،فوتبال دستی، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز و دارت در 3 رده بانوان، آقایان و مدیران برگزار شد که برای مشاهده اخبار، نتایج و گزارش‌های مرتبط می‌توانید به کانال ویژه مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر 1402 مراجعه نمایید.

برای مشاهده گزارش تصویری اختتامیه مسابقات لطفا کلیک کنید
×