تاریخ انتشار :

راه‌اندازی تورهای زیارتی و تفریحی در موسسه پیام ویژه خانواده ارتباطات

با برگزاری دومین برنامه اعزام کاروان زیارتی به مقصد شهر مقدس قم، موسسه پیام دوره جدیدی از فعالیت در زمینه گردشگری را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی پیام، پس از اخذ
مجوز فعالیتهای فرهنگی این موسسه، برگزاری رویدادها و ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و اجتماعی از سوی هیئت مدیره در دستور کار موسسه پیام قرار گرفت که برپایی تورهای زیارتی و تفریحی بمنظور تحکیم بنیان خانواده بر اساس تاکیدات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکی از مهمترین برنامه‌ها در این حوزه بود.

به همین منظور، موسسه پیام پس از برگزاری نشست‌های متعدد فرهنگی با رابطین فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمانها و شرکتهای تابعه، اقدام به برگزاری این تورها نموده است.

در همین راستا، احمد جان‌بزرگی، معاون فرهنگی و رفاهی موسسه پیام در تشریح برنامه‌های تور گردشگری گفت: آبان ماه امسال در دو مقطع، کاروان‌های زیارتی موسسه پیام به مقصد قم و مسجد مقدس جمکران اعزام شدند که با موفقیت و رضایتمندی خانواده ارتباطات همراه بود؛ لذا برنامه‌های مشابه را با اهداف زیارتی، تفریحی و گردشگری طراحی کرده‌ایم که انشالله به صورت مستمر اجرا خواهد شد.

جان‌بزرگی هدف از این برنامه‌ها را خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات در جهت توسعه امور رفاهی و فرهنگی کارکنان دانست و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، متقاضیان می‌توانند با استفاده از کارت پیام در تورها ثبت‌نام کنند و بدون پرداخت وجه اضافی، صرفا با استفاده از اعتبار کارت‌های پیام در تورهای موسسه شرکت نمایند.

معاون فرهنگی و رفاهی موسسه پیام با بیان اینکه اجرای چنین برنامه‌هایی علاوه بر جنبه‌های تفریحی، فرهنگی و مذهبی، تحکیم روابط بین اعضای خانواده ارتباطات را به دنبال خواهد داشت، بر تاثیر مستقیم این موضوع روی بهبود عملکرد و بازدهی کارکنان تاکید کرد و افزود: برنامه‌های آتی موسسه پیام در حوزه‌های رفاهی و گردشگری از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی، وبسایت موسسه پیام و شبکه‌های اجتماعی، همچنین از طریق مکاتبه با سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات اطلاع‌رسانی خواهد شد که اعضا می‌توانند با مشارکت فعال، علاوه بر بهره‌مندی از این ظرفیت، با بیان نظرات و پیشنهادات سازنده در راستای ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها ما را یاری نمایند.
×