تاریخ انتشار :

صدور مجوز رسمی جهت گسترش فعالیت‌های فرهنگی موسسه پیام از سوی وزارت ارشاد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با افزایش سرفصل‌های فرهنگی در اساسنامه موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی پیام، حسین نعمتی مدیرعامل موسسه پیام در این خصوص گفت: با حمایت های وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و تدابیر ارزشمند هیئت مدیره موسسه خوشبختانه به یکی از دغدغه‌های مهم مجموعه پیام پاسخ داده شد و زمینه کار جدی و حرفه‌ای را در حوزه  فرهنگ و هنر در موسسه ایجاد کردیم تا به حول و قوه الهی از ظرفیت‌های این مجموعه و خانواده فرهیخته ارتباطات کشور در راستای فرهنگسازی و تولید و نشر آثار فرهنگی و هنری فاخر بهره ببریم.
نعمتی با اشاره به تاکیدات  مقام معظم رهبری درباره مقابله با نفوذ فرهنگی بیگانگان، اظهار داشت: موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام احساس وظیفه می‌کرد که در این جهت از امکانات و فضای موجود استفاده بهینه نموده و برای اعضا خود که عمدتا جوان و ورزشکار هستند، خوراک فرهنگی مناسب تهیه کند .
وی با تاکید بر اهمیت کار هنرمندانه و خلق آثار زیبا و فاخر برای انتقال مفاهیم فرهنگی و اجتماعی، افزود: با صدور مجوز فوق موانع قانونی از سر راه برداشته شد و به یاری خدا از این پس برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های فرهنگی را بیش از پیش در دستور کار موسسه پیام قرار خواهیم داد.

بر این اساس از این پس مجوز برگزاری همایش، سمینار و همکاری در برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی هنری ،برگزاری نشست‌های فرهنگی هنری ادبی (شعر و شاعران) ، تهیه و عرضه محصولات فرهنگی هنری دارای مجوز ،ارائه خدمات مشورتی در قلمرو مدیریت امور فرهنگی، هنری مطبوعاتی ، آموزش‌های عمومی و طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی و... به حیطه فعالیتهای موسسه پیام افزوده خواهد شد .
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×