تاریخ انتشار :

ثبت نام دوره‌های تابستانی پیام ویژه فرزندان خانواده ارتباطات آغاز شد

دوره‌های آموزشی فرهنگی، ورزشی و تفریحی باشگاه پیام، ویژه تابستان 1403 برای استفاده فرزندان خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و واحدهای تابعه به مرحله اجرا رسید.

به گزارش روابط عمومی پیام، برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در تعطیلات تابستانی در باشگاه پیام، پس از برگزاری جلسات متعدد و نشست‌های کارشناسی به سرانجام رسید و با اعلام جدول زمانبندی رشته‌های مختلف ورزشی و فرهنگی، ثبت‌نام از فرزندان خانواده ارتباطات آغاز شد.

دوره‌های آموزشی تابستان 1403 در امتداد برنامه‌های خانواده‌محور مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام و با هدف ارائه خدمات با کیفیت و تمرکز به تاثیرگذاری و نخبه‌پروری فرزندان و همچنین اختصاص ظرفیت‌های باشگاه پیام به کارکنان سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از دوم تیرماه تا نیمه شهریورماه 1403 برگزار می‌‎شود.

از ویژگی‌های طرح تابستانه امسال اضافه شدن بخش ورزش توانیابان (پسران و دختران) و بخش ورزش مادر و کودک (ویژه دختران خردسال با همراهی مادر) است.

این دوره‌ها شامل کلاس‌های آموزشی در دو بخش مجزای دختران و پسران در سنین 4 تا 17 سال است. پسران در 19 رشته ورزشی، در سطوح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته می‌توانند ثبت‌نام کنند که این رشته‌ها عبارتند از: فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، کاراته، دفاع شخصی، کیک بوکسینگ، شطرنج، دارت، تیراندازی، تنیس روی میز، تنیس خاکی، شنا، اسکیت، سنگنوردی، ورزش کودکان و ورزش توانیابان.

بخش دختران نیز در 16 رشته‌ی والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تکواندو، جودو، کیک بوکسینگ، تیراندازی، شطرنج، تنیس روی میز، ایروبیک، فانکشنال، اسکیت، سنگنوردی، ورزش کودکان، ورزش مادر و کودک و ورزش توانیابان در سطوح مختلف پذیرای متقاضیان خواهد بود.

در همین راستا، سرفصل‌های فرهنگی و هنری نیز پیش‌بینی شده که علاوه بر ثبت‌نام در رشته‌های قرآن کریم (روخوانی و قرائت)، احکام، نقاشی، سفالگری، عکاسی، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و کتابخوانی، ویژه برنامه‌های اردویی و تفریحی در ایام تابستان برای آموزش‌پذیران در نظر گرفته شده است.

همچنین توجه به اصول و شاخص‌های اخلاقی و فرهنگی در انتخاب مدرسان و مربیان آموزشی از اهم رویکردهای مؤسسه پیام در غنی‌سازی اوقات فراغت بوده و با هدف بکارگیری و جذب مربیان با اخلاق، برنامه‌محور و مجرب در زمینه‌های تربیتی و پرورشی، بررسی سوابق و گزینش‌های لازم صورت پذیرفته است.

اعضای باشگاه پیام می‌توانند از طریق صفحه ویژه دوره تابستانی 1403 در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند. همچنین اخبار، گزارش‌ها و تصاویر مرتبط، در طول دوره تابستانی در این صفحه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.
×