تاریخ انتشار :

به مناسبت روز دختر برگزار شد: جلسه هم‌اندیشی بانوان و تقدیر از دختران شاغل در موسسه پیام

همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) که «روز دختر» نامیده شده است‌، بانوان مؤسسه پیام در جلسه‌ای گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی پیام، حسین نعمتی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان، از دختران شاغل در مؤسسه با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.


وی در این نشست با تجلیل از جایگاه رفیع بانوان در فرهنگ ملی و دین مبین اسلام، مطالعه و الگوگرفتن از سیره حضرت فاطمه زهرا، حضرت زینب و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیهما را به بانوان توصیه کرد و افزود: اکسیر نجات بشریت توجه به زیست این شخصیت‌های بزرگ است و با تأسی به آنان به عنوان قله‌های کمال اخلاقی و معرفتی، بسیاری از مشکلات جامعه امروز مرتفع خواهد شد.


در نشست هم‌اندیشی بانوان، لیلا بهبودی، مشاور مدیرعامل پیام در امور بانوان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه بانوان در دوره اخیر ارائه کرد. احمد جانبزرگی، معاون فرهنگی و سیدحسین دلبری، مدیر روابط عمومی مؤسسه پیام نیز از حاضران در این گردهمایی بودند. 


همچنین در این نشست، بانوان شاغل در مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در حوزه بانوان پرداختند و مدیرعامل پیام نیز دستوراتی جهت پیگیری و بررسی موضوعات مطروحه صادر کرد که از آن جمله به برنامه‌ریزی برای برگزاری مستمر گردهمایی بانوان، بازنگری در زمانبندی اماکن ورزشی به منظور سهولت تردد بانوان شاغل در اماکن، هماهنگی جهت برگزاری نشستی با دعوت از مشاور وزیر محترم ارتباطات در امور بانوان و بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان در زمینه‌های متنوع می‌توان اشاره کرد.


در پایان جلسه از بانوان مؤسسه پیام با اهدای گل قدردانی به عمل آمد.

جهت مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک کنید
×