تاریخ انتشار :

همزمان با 15 اسفند ماه روز درختکاری مدیرعامل و اعضا هیت مدیره موسسه پیام با همراهی چند تن از مدیران و کارکنان، در اقدامی نمادین 10 اصله نهال را در فضای سبز این موسسه غرس نمودند

به گزارش روابط عمومی پیام، در مراسم درختکاری که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پیام و جمعی از مدیران  و کارکنان مؤسسه برگزار شد، حسین نعمتی مدیرعامل پیام ضمن تشکر از زحمات باغبانان و کارشناسان فضای سبز پیام، تلاش آنان را حسنه‌ای ماندگار عنوان داشته و گفت: اقدامات ارزشمند همکاران در نگهداری و احیای فضای سبز این مجموعه در ارتقای سلامت جسمی و روحی بهره‌برداران و اعضای پیام از خانواده ارتباطات سهم بسزایی دارد.

حسین نعمتی با بیان اینکه پردیس سبز پیام در قلب پایتخت نقش ارزنده‌ای در کاهش آلاینده‌های هوا ایفا می‌کند، حفظ و توسعه این فضای سبز را اقدامی مهم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مؤسسه پیام خواند و افزود: محیط زیست امانتی گرانقدر از پیشینیان در دستان ماست و باید بکوشیم تا امانتداران خوبی برای صاحبان اصلی آن یعنی نسل آینده باشیم.

در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پوشش گیاهی مؤسسه پیام، اقدامات تخصصی در این خصوص برای حاضران تشریح شد که از جمله می‌توان به دقت در انتخاب گونه‌های مورد استفاده با هدف کاهش مصرف آب و سازگاری با شرایط اقلیمی اشاره کرد.

همچنین در راستای همراهی با پویش کاشت درخت نارنج در شهر تهران به عنوان یک گونه مثمر و مقاوم نسبت به کم‌آبی، امروز تعدادی نهال نارنج نیز بر زمین نشانده شد.

بنا بر این گزارش، از اسفندماه سال گذشته بالغ بر 100 اصله درخت در پردیس مؤسسه پیام غرس شده و این روند ادامه خواهد داشت.

همچنین در این روز از ژاله اسدی، کارشناس فضای سبز و حسین سلیمانی، حسین میرزایی و محمد مخمری، باغبانان مؤسسه پیام با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

برای مشاهده گزارش تصویری از روز درختکاری در مؤسسه پیام کلیک کنید
×