تاریخ انتشار :
آیین تکریم و معارفه مدیریت بازرسی مؤسسه پیام برگزار شد
طی حکمی از سوی ریاست مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مهدی شکری در جایگاه مدیریت بازرسی موسسه پیام منصوب شده و مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی پیام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پیام، روز گذشته نهم دی ماه 1402 طی نشستی با حضور حسین نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام و داریوش رمضانی معاون مرکز بازرسی وزارت متبوع مهدی شکری در جایگاه مدیریت بازرسی موسسه پیام معارفه و در حضور اعضا هیئت مدیره و جمعی از مدیران موسسه پیام از زحمات عبدالله افضلی مدیر سابق این جایگاه تقدیر گردید.
مدیرعامل موسسه پیام دراین نشست جایگاه بازرسی را چشم بینا و گوش شنوای هر دستگاهی بیان نموده و عنوان داشت: بازرسی در سازمان با نگاه خردمندانه ، تعقل و تدبر یکی از مهمترین دستیارهای مدیریت برای نیل موفقیت آمیز به اهداف دستگاه و اجتناب از انحراف و ایجاد حواشی است.
حسین نعمتی افزود: در موسسه پیام بواسطه جامعه ی گسترده اعضا و حجم وسیع خدمات ، جایگاه مدیریت بازرسی بسیارکلیدی و دارای اهمیت است ، چرا که اعضا و مراکز ارائه دهنده خدمات ، این مدیریت را جایگاه امن و مورد اعتمادی جهت رسیدگی به شکایات و حصول کامل توقعات خود می دانند.
رمضانی معاون مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه ، ضمن تقدیر از تلاش های عبدالله افضلی مدیر سابق جایگاه بازرسی موسسه پیام ، با معارفه مهدی شکری ایشان را فردی سختکوش ، صادق و دغدغه مند معرفی کرده و عنوان داشت : تعامل سایر مدیریت ها با جایگاه بازرسی از مهمترین توقعات در بررسی و رسیدگی به مسائل مرتبط با این حوزه است و همه باید به این نکته اشراف داشته باشند که جایگاه بازرسی در سازمان هم افزایی و دست گیری است.
مهدی شکری متولد سال 1358 و فارغالتحصیل رشته مدیریت دولتی است و پیش از تصدی این مسئولیت، سابقه 10 سال فعالیت کارشناسی در گروه پیگیریهای ویژه مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و همچنین گروه پاسخگویی به شکایات را در کارنامه دارد.
جهت مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید
به گزارش روابط عمومی پیام، روز گذشته نهم دی ماه 1402 طی نشستی با حضور حسین نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام و داریوش رمضانی معاون مرکز بازرسی وزارت متبوع مهدی شکری در جایگاه مدیریت بازرسی موسسه پیام معارفه و در حضور اعضا هیئت مدیره و جمعی از مدیران موسسه پیام از زحمات عبدالله افضلی مدیر سابق این جایگاه تقدیر گردید.
مدیرعامل موسسه پیام دراین نشست جایگاه بازرسی را چشم بینا و گوش شنوای هر دستگاهی بیان نموده و عنوان داشت: بازرسی در سازمان با نگاه خردمندانه ، تعقل و تدبر یکی از مهمترین دستیارهای مدیریت برای نیل موفقیت آمیز به اهداف دستگاه و اجتناب از انحراف و ایجاد حواشی است.
حسین نعمتی افزود: در موسسه پیام بواسطه جامعه ی گسترده اعضا و حجم وسیع خدمات ، جایگاه مدیریت بازرسی بسیارکلیدی و دارای اهمیت است ، چرا که اعضا و مراکز ارائه دهنده خدمات ، این مدیریت را جایگاه امن و مورد اعتمادی جهت رسیدگی به شکایات و حصول کامل توقعات خود می دانند.
رمضانی معاون مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه ، ضمن تقدیر از تلاش های عبدالله افضلی مدیر سابق جایگاه بازرسی موسسه پیام ، با معارفه مهدی شکری ایشان را فردی سختکوش ، صادق و دغدغه مند معرفی کرده و عنوان داشت : تعامل سایر مدیریت ها با جایگاه بازرسی از مهمترین توقعات در بررسی و رسیدگی به مسائل مرتبط با این حوزه است و همه باید به این نکته اشراف داشته باشند که جایگاه بازرسی در سازمان هم افزایی و دست گیری است.
مهدی شکری متولد سال 1358 و فارغالتحصیل رشته مدیریت دولتی است و پیش از تصدی این مسئولیت، سابقه 10 سال فعالیت کارشناسی در گروه پیگیریهای ویژه مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و همچنین گروه پاسخگویی به شکایات را در کارنامه دارد.
جهت مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید