تاریخ انتشار :

آیین تکریم و معارفه مدیریت بازرسی مؤسسه پیام برگزار شد

طی حکمی از سوی ریاست مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مهدی شکری در جایگاه مدیریت بازرسی موسسه پیام منصوب شده و مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی پیام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، روز گذشته نهم دی ماه 1402 طی نشستی با حضور حسین نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام و داریوش رمضانی معاون مرکز بازرسی وزارت متبوع مهدی شکری در جایگاه مدیریت بازرسی موسسه پیام معارفه و در حضور اعضا هیئت مدیره و جمعی از مدیران موسسه پیام از زحمات عبدالله افضلی مدیر سابق این جایگاه تقدیر گردید.

مدیرعامل موسسه پیام دراین نشست جایگاه بازرسی را چشم بینا و گوش شنوای هر دستگاهی بیان نموده و عنوان داشت:  بازرسی در سازمان با نگاه خردمندانه ، تعقل و تدبر یکی از مهمترین دستیارهای مدیریت برای نیل موفقیت آمیز به اهداف دستگاه و اجتناب از انحراف و ایجاد حواشی است.

حسین نعمتی افزود: در موسسه پیام بواسطه جامعه ی گسترده اعضا و حجم وسیع خدمات ، جایگاه مدیریت بازرسی بسیارکلیدی و دارای اهمیت است ، چرا که اعضا و مراکز ارائه دهنده خدمات ، این مدیریت را جایگاه امن و مورد اعتمادی جهت رسیدگی به شکایات و حصول کامل توقعات خود می دانند.

رمضانی معاون مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه ، ضمن تقدیر از تلاش های عبدالله افضلی مدیر سابق جایگاه بازرسی موسسه پیام ، با معارفه مهدی شکری ایشان را فردی سختکوش  ، صادق و دغدغه مند معرفی کرده و عنوان داشت : تعامل سایر مدیریت ها با جایگاه بازرسی از مهمترین توقعات در بررسی و رسیدگی به مسائل مرتبط با این حوزه است و همه باید به این نکته اشراف داشته باشند که جایگاه بازرسی در سازمان هم افزایی و دست گیری است.

مهدی شکری متولد سال 1358 و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت دولتی است و پیش از تصدی این مسئولیت، سابقه 10 سال فعالیت کارشناسی در گروه پیگیری‌های ویژه مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و همچنین گروه پاسخگویی به شکایات را در کارنامه دارد.

جهت مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید
×