تاریخ انتشار :

با برگزاری مراسم تکریم و معارفه مرتضی ایمانی به مدیریت حراست موسسه پیام منصوب شد.

با برگزاری مراسم تکریم و معارفه مرتضی ایمانی به مدیریت حراست موسسه پیام منصوب شد. 

طی مراسمی با حضور حسین نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیام ، خاتمی معاون مرکز حراست و اعضاء شورای معاونین و مدیران موسسه پیام ، آیین تکریم و معارفه مدیر حراست این موسسه برگزار شد. 

بر اساس این گزارش‌‌، نعمتی مدیرعامل پیام با تکریم از فاضل کیانی ؛ بر اساس حکمی از سوی ریاست مرکز حراست وزارت ارتباطات مرتضی ایمانی را به عنوان مدیر جدید حراست موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام معرفی کرد .

مدیرعامل پیام ضمن تقدیر از همراهی و هم‌افزایی مرکز حراست وزارت ارتباطات با موسسه پیام، با تاکید بر ابعاد اجتماعی، فرهنگی و ورزشی این موسسه، عنوان کرد : جایگاه حراست در موسسه پیام با توجه به سطوح متفاوت خدمات و ارباب رجوع این موسسه بسیار اهمیت داشته و نیازمند تعامل و همراهی این مدیریت با سایر ارکان فعال در این مجموعه است.

نعمتی افزود : اغلب مراجعین این موسسه اعضا خانواده ارتباطات کشور هستند و صیانت از حقوق ایشان بر پایه تکریم و احترام از مهمترین توقعات مدیران و مراجعین است که در این باب انتظار می رود همکاران حراست با حفظ جایگاه نظارتی جنبه های حمایتی را در امور مختلف منظور داشته و بر این باور باشیم که مهمترین هدف ما در خدمت پیشگیری و دست گیری در تمامی سطوح اعم از امورات شخصی و اجتماعی است. 

نعمتی در این نشست، گزارش مختصری از عملکرد یکساله موسسه پیام ارائه داده که از مهمترین عناوین آن می توان به توسعه اماکن ورزشی، اخذ مجوز فرهنگی برای موسسه پیام، ثبت برند موسسه،احداث سالن های دارت و شطرنج در سالن های چند منظوره نصرالهی و اتاق نمک در مجموعه آبی موسسه، بازسازی رستوران شماره یک پیام، ارتقا سامانه اعضا پیام، افزایش کیفی و کمی مجموعه های طرف قرارداد و... اشاره کرد. 
ایشان افزود : در چند ماهه اخیر در حوزه های اداری و مالی نیز اقداماتی بمنظور ساماندهی فرایند خدمت رسانی صورت پذیرفته است، که تدوین تاپ چارت سازمانی به همراه ابلاغ شرح شغلی کارکنان، تدوین آیین نامه انضباطی، آیین نامه معاملات،آیین نامه حقوق و دستمزد و تشکیل کمیته های مرتبط با این امور اعم از کمیته قراردادها، کمیته منابع انسانی و کمیته ی انضباطی از مهمترین اقدامات است.

مدیرعامل پیام به گزارش اقدامات صورت پذیرفته در ابعاد حراستیاشاره داشته و گفت : بمنظور صیانت از حقوق مراجعین و اهتمام در تامین آرامش ایشان ، اقدامات مفید و ارزشمندی در حوزه حراست فیزیکی صورت پذیرفته که مهمترین عناوین آن احداث پارکینگ مکانیزه، نصب گیت ورودی هو‌شمند و تکریم اعضا پیام و جلوگیری از ترددهای متفرقه بوده است. 

در ادامه خاتمی ، معاون مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی سخنانی ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی(ع) به اعضای پیام و همکاران حراست، فعالیت‌ها و خدمات موسسه پیام را به کارکنان و خانواده ارتباطات کشور شایسته تقدیر دانست.

وی با اشاره به فرازی از نامه امام علی(ع) به مالک‌اشتر، خدمت‌رسانی در عرصه‌های رفاهی و فرهنگی به کارکنان و شاغلین دولت اسلامی را از باارزش‌ترین کارها برشمرد و عنوان کرد: طبق توصیه امیرالمومنین(ع) به مالک‌اشتر که در واقع درس فرماندهی و مدیریت است، تکریم کسانی که برای خدمتگزاران اسلام در جهت افزایش روحیه و رفاه فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است که امروز موسسه پیام در چنین جایگاهی نسبت به کارکنان وزارت ارتباطات که در حقیقت سربازان نظام اسلامی در مقابله با جنگ نرم هستند، قرار دارد.

در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات مدیریت سابق حراست پیام تجلیل شد.
×