تاریخ انتشار :

در جلسه شورای اداری موسسه پیام صورت پذیرفت: تکریم و معارفه معاون ورزشی موسسه پیام

صبح امروز در جلسه‌ای با حضور مدیران پیام و جمعی از کارکنان معاونت ورزشی موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، آزاد سرایی معاون ورزشی سابق موسسه، تکریم و محمد باقری به عنوان جایگزین وی در این سمت معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی پیام، حسین نعمتی مدیرعامل پیام در جلسه تکریم و معارفه معاون ورزشی موسسه پیام به اهمیت جایگاه ورزش در افزایش سلامتی و پویایی افراد اشاره داشته و گفت: رسالت موسسه پیام ارتقا سطح تندرستی و سلامتی عموم مردم و جوامع کارمندی بالاخص کارکنان وزارت ارتباطات بوده است که این مهم در سالیان متمادی با بهره‌گیری از بهترین امکانات و نخبه‌ترین افراد پی گرفته شده و هم اکنون شاهد ایجاد ظرفیتهای متعددی در حوزه‌های مختلف ورزشی اعم از احداث زیرساختهای ورزشی، پرورش و شکوفایی استعدادها هستیم که همه این افتخارات حاصل کار گروهی و تلاش و کوشش مسئولان ذیربط بوده است، ضمن اینکه تداوم این توفیقات مطالبه‌ی جامعه ورزشی و اعضا این موسسه‌ی با سابقه و خوش‌آتیه است. 

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام در تجلیل از زحمات آزاد سرایی معاون سابق ورزشی این موسسه ضمن تاکید بر سوابق ارزشمند ایشان به مشکلاتی که در دوران همه‌گیری کرونا گریبانگیر فعالیت‌های ورزشی شد اشاره نموده، مدیریت و عبور از این چالش سخت و بازگرداندن مجموعه پیام به شرایط مطلوب را خدمتی بزرگ برشمرد و آن را حاصل تلاش‌ها و تدابیر مسئولان در دوره فعلی و سابق دانست.

نعمتی با بیان اینکه در حوزه معاونت ورزشی نیازمند تدوین سند برنامه بلندمدت 5 ساله و 10 ساله با نگاه ویژه به ورزش همگانی هستیم، بر استفاده از تجربیات آقای سرایی در جایگاه مشاور مدیرعامل تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص، تعامل با مسئولین ورزش سازمانها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات، اختصاص ظرفیت بیشتر به خانواده ارتباطات، توسعه خدمات در استانها و تقویم ورزشی منسجم در مناسبت‌های ورزشی، از انتظارات مدیران و دست اندرکاران حوزه‌های ورزشی وزارت ارتباطات، از موسسه پیام است که باید سیاستگزاری‌ها و اقدامات معاونت ورزشی در این جهت باشد.

مدیرعامل موسسه پیام، محمد باقری را شخصی با دانش و با انگیزه، صاحب افتخار در عرصه قهرمانی و دارای ارتباطات خوب با نخبگان، فدراسیون‌ها و محافل ورزشی خواند و اظهار داشت: مدیریت عرصه‌ای سخت و پرچالش است و امیدواریم مانند دوران قهرمانی در این عرصه نیز موفق و سربلند باشید.
در این نشست آزاد سرایی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوران مسئولیت خود به حاضران ارائه داد. همچنین محمد باقری طی سخنانی ضمن تشکر از اعتماد مدیریت و تقدیر از زحمات سرایی به تشریح برنامه‌های خود در معاونت ورزشی موسسه پیام پرداخت.

معاون ورزشی موسسه پیام با اعلام اینکه تنظیم سند راهبردی ورزش همگانی در معاونت ورزشی موسسه پیام آغاز شده، عنوان کرد: طرح چشم‌انداز برنامه‌های آموزشی برای فرزندان خانواده ارتباطات و همچنین تقویم پیشنهادی مناسبتهای ورزشی در دست تهیه است.

باقری با بیان اینکه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسبی در دوره اخیر در موسسه پیام ایجاد شده است، افزود: توجه به ورزش همگانی در کنار پرورش ورزشکاران حرفه‌ای برای کسب موفقیت در عرصه قهرمانی در دستور کار ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم مراکز تابعه وزارت ارتباطات در تمامی استانها را بیش از پیش تحت پوشش خدمات و برنامه‌های ورزشی قرار دهیم.
مشاهده گالری تصاویر ​​​
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×