تاریخ انتشار :

برگزاری المپیاد ورزشی ارتباطات 1403 به میزبانی استان مازندران

المپیاد ورزشی ارتباطات 1403 از پنجم تا پانزدهم اریبهشت ماه همزمان با هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش باستانی به میزبانی استان مازندران با مشارکت ورزشکاران وزارت ارتباطات سازمان‌ها ، شرکت ها و مراکز تابعه در شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، حسین نعمتی مدیرعامل این موسسه در این خصوص اظهار داشت: المپیاد ورزشی ارتباطات که حاصل هم اندیشی و مشارکت شورای ورزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه است، از مهمترین رویدادها در تقویم سالانه فعالیت های ورزشی خانواده ارتباطات کشور است که با  هدف ارتقا سطح تندرستی، ایجاد نشاط و پویایی در کارکنان و افزایش بهره وری ایشان برگزار می شود.

نعمتی با بیان اینکه برگزاری المپیاد بزرگ ورزشی ارتباطات یک تلاش جمعی در جهت اشاعه فرهنگ پهلوانی و رقابت جوانمردانه است عنوان داشت: امیدواریم که با هم‌افزایی تمامی سازمان‌ها، شرکت ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات این رویداد هر چه منسجم‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود و زمینه ساز پیوند روابط میان کارکنان خانواده بزرگ ارتباطات کشور باشد.
مدیرعامل پیام تقارن این المپیاد با هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش باستانی را مبارک دانسته و گفت: در این رویداد توجه به مسائل فرهنگی و ترویج ارزش های والای اخلاقی از سایر رویکردهای موسسه پیام در برگزاری مسابقات است تا جامعه ورزشی وزارت ارتباطات با تأسی از سیره اهل بیت (علیهم السلام) و الگو گرفتن از شهدای گرانقدر کشور علاوه بر حضور درخشان در میادین ورزشی، آراسته به زیور اخلاق و فرهنگ پهلوانی گردند.

بنا بر این گزارش، در المپیاد ارتباطات نزدیک به 600 ورزشکار از کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان ها ، شرکت ها و مراکز تابعه در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی در سه بخش بانوان، آقایان و مدیران حضور فعال و با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

مطابق با برنامه مسابقات رقابت های مدیران در 5 رشته‌ی شنا، تیراندازی، فوتسال، دارت و فوتبال دستی از پنجم تا هفتم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
در ادامه  این رویداد ورزشی ، بانوان در 6 رشته‌ی تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، تیراندازی، دارت و آمادگی جسمانی از هفتم تا دهم اردیبهشت به مصاف یکدیگر می روند و پس از آن آقایان در 8 رشته فوتسال، تیراندازی، بدمینتون، دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و شنا از دهم اردیبهشت وارد رقابت خواهند شد که این مسابقات در پانزدهم اردیبهشت پایان خواهد یافت.
×