تاریخ انتشار :

درخشش ورزشکاران پیام ارتباطات در مسابقات کارکنان دولت

ورزشکاران جامعه ارتباطات در قالب تیم پیام، در جریان رقابت‌های کارکنان دولت تاکنون 9 بار روی سکوی قهرمانی ایستاده‌اند.

به گزارش روابط عمومی پیام، مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرائی کشور، بهمن و اسفند 1402 توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران برگزار شده و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان در جریان است.

این مسابقات همه ساله با هدف تشویق و ترغیب کارکنان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، توسعه و ترویج هم زمان ویژگی‌های جسمانی و اخلاقی که اساس کار ورزش است، ایجاد صمیمیت و همدلی بین کارکنان از طریق برگزاری رقابت‌های سالم ورزشی و بهره‌وری و کارایی بهتر کارمندان دولت در محیط کار برگزار می‌شود.

کارکنان وزارت ارتباطات تحت عنوان تیم پیام که توسط مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام سازماندهی و به این مسابقات اعزام شده‌اند، تا به اینجای کار در تمام رشته‌های حاضر اعم از تیمی و انفرادی موفق به کسب عنوان شده‌اند و کماکان مشغول افتخارآفرینی به نام خانواده بزرگ ارتباطات کشور هستند.

در بخش بانوان، تیم پیام در رشته داژبال و آمادگی جسمانی با اقتدار و درخششی چشم‌گیر، مقام دوم مسابقات در هر دو رشته را از آن خود نمود و کاپ نایب قهرمانی را کسب کرد. در ادامه شناگران تیم بانوان پیام در مواد مختلف مسابقات شنا، یک مدال طلا و سه مدال نقره به دست آوردند.

در همین چارچوب در بخش آقایان، تیم والیبال پیام با شکست همه حریفان فاتح تورنمنت شد و جام قهرمانی را بالای سر برد. ورزشکاران پیام همچنین در رشته تنیس روی میز با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در بخش انفرادی، و ایستادن روی سکوی سوم در بخش تیمی به کار خود پایان دادند.

مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرائی کشور کماکان در جریان است و تیم پیام در رشته فوتبال گل کوچک که از هفته آینده آغاز می‌شود نیز نماینده دارد. نتیجه نهایی و اسامی قهرمانان به زودی از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد.
×