تاریخ انتشار :

در نشست هم‌اندیشی مسئولین ورزش خانواده ارتباطات مطرح شد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی (رهروان شهیدالقدس) به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مسئولین ورزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمانها و شرکتهای تابعه، بمنظور گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح همایش بزرگ پیاده روی جامعه ورزشی ارتباطات با عنوان  (رهروان شهید القدس ) را پیشنهاد نمودند.

به گزارش روابط عمومی پیام، مسئولین ورزش و رفاه سازمانهای تابعه وزارت ارتباطات طی نشستی با هدف تبیین راهبردها و بررسی برنامه‌های پیشنهادی در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و مسائل مرتبط با اعضا، در مؤسسه پیام گرد هم آمدند. در این نشست که به میزبانی موسسه پیام و با حضور محمد باقری معاون ورزشی این موسسه برگزار شد ، طرح همایش بزرگ پیاده‌روی ( رهروان شهیدالقدس) همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضا پس از هم اندیشی در خصوص برگزاری این مراسم باتفاق نظر رسیدند.



معاون ورزشی موسسه پیام در این خصوص گفت : این همایش پیاده روی بمنظور افزایش پویایی و تندرستی کارکنان خانواده ارتباطات کشور و بزرگداشت مناسبتهای یاد شده  پیشنهاد گردیده که بنابر این طرح ، کلیه علاقمندان از کارکنان و جامعه ورزشی ارتباطات کشور صبح سه شنبه دوازدهم دی ماه ساعت 8 صبح ، پس از اجتماع در یادمان شهدای گمنام پردیس وزارت ارتباطات در قالب همایش پیاده روی به سمت موسسه پیام پیاده روی خواهند داشت که در ایستگاه پایانی ضمن برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی با برگزاری مراسم قرعه کشی به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اعم از سفر زیارتی عتبات عالیات ، دوچرخه ، تجهیزات ورزشی  و ... اهدا خواهد شد.


در ادامه نشست هم اندیشی مسئولان ورزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان ها و شرکت های تابعه علاوه بر طرح پیشنهادات پیرامون نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی دهه مبارک فجر 1402 آیین‌نامه این مسابقات را به تصویب رساندند.


برنامه‌ریزی جهت مشارکت فعال و حضور مناسب جامعه ورزشی ارتباطات در مسابقات ورزشی کارکنان دولت در سال 1402 از دیگر موضوعات مطروحه در جلسه مسئولین ورزش وزارت ارتباطات بود.
×