تاریخ انتشار :

همایش پیاده‌روی رهروان شهیدالقدس مقارن با میلاد حضرت زهرا(س) و سالگرد سردار سلیمانی با حضور خانواده ارتباطات

صبح امروز همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س) همایش فرهنگی ورزشی رهروان شهیدالقدس با مشارکت آقایان و بانوان جامعه ورزشی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، توسط موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، ورزشکاران حاضر در این همایش پس از تجمع در یادمان شهدای گمنام پردیس وزارت ارتباطات، به صورت گروهی شروع به پیاده‌روی کردند و در انتهای مسیر در فضای باز موسسه پیام گرد هم آمدند.

در محل این همایش ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی پیرامون بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت مقام والای حضرت زهرا(س) و جایگاه شامخ زن و مادر اجرا شد که منقبت‌خوانی اهل‌بیت(ع) به همراه نمایش آیین‌های پهلوانی و ورزش باستانی، اجرای سرود و مولودی‌خوانی در رثای حضرت صدیقه طاهره(س) از مهمترین عناوین آن بود. 

همچنین در این مراسم به منظور ترویج فرهنگ مراقبت از تندرستی و ترغیب کارکنان به مشارکت در رویدادهای ورزشی جوایز ارشمندی از جمله دو هزینه سفر به عتبات عالیات، دو دستگاه دوچرخه و هدایای نفیس ورزشی دیگری در نظر گرفته شده بود، که پس از اجرای مراسم قرعه‌کشی برندگان جوایز اصلی به شرح ذیل اعلام گردیده و هدایای خود را دریافت کردند.

اسامی برندگان قرعه کشی همایش پیاده روی رهروان شهیدالقدس در تاریخ 12/10/1402 :
مهسا علیزاده از شرکت ارتباطات زیرساخت؛ برنده سفر به کربلای معلی
مهدی جهان‌پناه از شرکت ارتباطات سیار؛ برنده سفر به کربلای معلی
معصومه نسرین از ستاد وزارت ارتباطات؛ برنده یک دستگاه دوچرخه
حسن علیپور از شرکت ملی پست؛ برنده یک دستگاه دوچرخه
به علاوه 40 دست لباس ورزشی به قید قرعه به برگزیدگان اهدا شد.

جهت مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک کنید
×