تاریخ انتشار :

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت: نامگذاری سالن ورزشی به نام شهید صدرزاده در موسسه پیام

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و اتمام مسابقات جام شهدای خانواده ارتباطات کشور، طی مراسمی با حضور همسر شهید سیدمصطفی صدرزاده با همراهی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه پیام، یکی از سالن‌های چندمنظوره ورزشی واقع در پردیس موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، به نام این شهید والامقام نامگذاری شد

به گزارش روابط عمومی پیام، حسین نعمتی، مدیرعامل موسسه پیام در این مراسم با تجلیل از شهدای ورزشکار و بیان نکاتی در خصوص شهید سیدمصطفی صدرزاده، ایشان را ورزشکاری پرافتخار در رشته کشتی معرفی کرد که می‌تواند نمونه موفقی برای ورزشکاران جوان باشد.
مدیرعامل موسسه پیام در ادامه عنوان داشت : روحیه بسیجی و جهادی شهید سیدمصطفی صدرزاده مصداق بارز یک جوان ورزشکار مومن ،موفق و آراسته به زیور اخلاق و تقوی است ، ورزشکاری که در زمین ورزش باغیرت حاضر می شد ، در اجتماع و محیط خانواده با اخلاق ودلسوز بود و در میدان جهاد شجاعت و دلاوری و ایثار را به جلوه درآورد.
ایشان خاطر نشان کرد: هیئت مدیره موسسه پیام به منظور ارتقا سطوح ارزشی و فرهنگی این موسسه در تمامی شئونات برنامه ریزی های راهبردی را داشته است که یکی از این برنامه ها ، نامگذاری اماکن ورزشی موسسه به نام شهدای شاخص ورزشکار می باشد که امیداست ورزشکاران با نصب العین قراردادن سیره ی شهدا، منش و مسلک این بزرگواران را چراغ راه خود برای توفیق در زمینه های ورزشی و سیر و قرب الهی قرار دهند.

نعمتی با قدردانی از ایثار و فداکاری همسر این شهید سرافراز، خاطر نشان کرد: بدون شک نقش یک بانوی مجاهد و با بصیرت ، دوشادوش یک مرد ایثارگر ، بیانگر کارکردهای یک خانواده ی اسلامی است ، خانواده ای که درس زندگی را از امیرمومنان علی (ع) و حضرت زهرا(س) آموخته است ، خانواده ای که الگوی مناسب یک خانواده اسلامی است.
سمیه ابراهیم‌پور همسر شهید مصطفی صدرزاده ضمن تشکر از این اقدام موسسه پیام با معرفی سجایای اخلاقی این شهید بیان کرد: آقا مصطفی یک شخص احساسی بود، یک آدم عاطفی بود و عاطفه و محبتش را بیان می‌کرد و دلسوزانه در کنار افراد قرار می‌گرفت و این دلسوزی‌اش باعث می‌شد که همه جذبش شوند.

همسر شهید صدرزاده افزود: یکی دیگر از خصوصیات اخلاقی آقا مصطفی این بود که در همه نقش‌هایی که داشت؛ بهترین بود یعنی فرقی نداشت فرزند است یا همسر یا پدر، او تمام تلاشش را می‌کرد تا بهترین باشد.

وی در ادامه بیان کرد : شهید سید مصطفی صدرزاده معتقد بود ترویج فرهنگ اسلامی در تمامی شئونات زندگی یک رسالت برای همه ی ماست و به همین منظور در هر شغل یا جایگاهی قرارداشت علاوه بر توجه به قشر نوجوان و جوان ، برای امور فرهنگی و تربیتی ایشان برنامه ریزی ویژه ای داشت.


همسر شهید صدرزاده با معرفی تالیفاتی پیرامون زندگی این شهید والامقام بیان داشت: کتاب های سید ابراهیم، نام تو مصطفی است، سرباز روز نهم و سایر تالیفات مرتبط با سیره ی ایشان می تواند سرمشق خوبی برای نوجوانان و جوانان عاشق میهن و اسلام باشد.


در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید ورزشکار سیدمصطفی صدرزاده، یکی از سالن های ورزشی موسسه پیام با حضور همسر این شهید والا مقام به نام ایشان نامگذاری شد.


شهید سیدمصطفی صدرزاده فرمانده گردان عمار در دفاع از حرم حضرت زینب(س) بود و در اول آبان سال 1394 در عملیات محرم در روز تاسوعا در مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار به خاک سپرده شد.
×