تاریخ انتشار :

المپیاد ورزشی ۱۴۰۳ ارتباطات با قهرمانی شرکت ارتباطات زیرساخت به پایان رسید؛ شرکت مخابرات و شرکت ارتباطات سیار دوم و سوم شدند


المپیاد ورزشی ارتباطات پس از ۱۰ روز رقابت فشرده بین ورزشکاران سازمان‌ها، شرکت‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش روابط عمومی پیام، با برگزاری دیدارهای نهایی و رده‌بندی رشته فوتسال، پرونده مسابقات بسته شد و نمایندگان تیم‌های برتر در مجموع امتیازات کسب شده طی مراسمی احکام و جام‌های قهرمانی خود را دریافت کردند.

بر این اساس شرکت ارتباطات زیرساخت با کسب بالاترین امتیاز بر سکوی قهرمانی قرار گرفته و رتبه اول را کسب کرد. شرکت‌های مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار نیز مقام‌های دوم و سوم مسابقات آقایان را از آن خود کردند.

تیم شرکت ارتباطات زیرساخت موفق به کسب ۱۳ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۹ مدال برنز شد. تیم شرکت مخابرات ایران ۹ مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز را تصاحب کرد و ورزشکاران تیم شرکت ارتباطات سیار ۵ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۷ مدال برنز را بر گردن آویختند.

در همین ارتباط، حسین نعمتی، مدیرعامل مؤسسه پیام، طی گفتگویی ضمن قدردانی از کادر اجرایی، ورزشکاران و مسئولین ورزش سازمان‌ها بابت مشارکت در اجرای المپیاد، گفت: جا دارد از حمایت‌های مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و مدیران فرهیخته شرکت‌ها و سازمان‌های ارتباطاتی به ویژه شخص وزیر محترم و ورزش‌دوستِ ارتباطات جناب آقای دکتر زارع‌پور تقدیر و تشکر کنیم که موجبات برگزاری موفق المپیاد ورزشی و ثبت یک خاطره خوب در ذهن خانواده عزیز ارتباطات را فراهم آوردند.

نعمتی با بیان اینکه هدف از برگزاری المپیاد ورزشی در این سطح، ترویج ورزش و ارتقای بهره‌وری و اثربخشی کارکنان است، ابعاد فرهنگی و اجتماعی این دوره از المپیاد را بسیار مهم خواند و افزود: در حاشیه المپیاد ارتباطات چندین برنامه فرهنگی با مشارکت ورزشکاران به اجرا رسید که از مهم‌ترین عناوین آن به تجلیل از خانواده‌ی جانبازان و ایثارگران در افتتاحیه، تقدیر از خانواده شهدا در اختتامیه بانوان، زیارت گلزار مطهر شهدای استان مازندران در شهر بابلسر، مسابقه فرهنگی و اهدای جایزه در محل اقامتگاه ورزشکاران و پخش فیلم سینمایی با موضوع دفاع‌مقدس می‌توان اشاره کرد.

المپیاد ورزشی ارتباطات از پنجم تا پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۵۰۰ ورزشکار در سه رده بانوان، آقایان و مدیران در قالب تیم‌هایی متشکل از کارکنان مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در شهر بابلسر استان مازندران، توسط موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام برگزار شد.

در این چارچوب در بخش مدیران ۸۰ ورزشکار از پنجم تا هفتم اردیبهشت به مصاف یکدیگر رفتند و سپس در بخش بانوان رقابت ۱۶۰ تن از بانوان حوزه ارتباطات از هفتم تا دهم اردیبهشت پیگیری شد. این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۲۶۰ ورزشکار از جامعه ارتباطات از یازدهم تا پانزدهم اردیبهشت به سرانجام رسید.

رقابت های مدیران شامل 5 رشته‌ی شنا، تیراندازی، فوتسال، دارت و فوتبال دستی بود. رده بانوان در 6 رشته‌ی تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، تیراندازی، دارت و آمادگی جسمانی برگزار شد و آقایان در 8 رشته فوتسال، تیراندازی، بدمینتون، دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و شنا رقابت کردند.

جهت مشاهده گزارش‌ها، ریز نتایج و تولیدات چندرسانه‌ای روابط عمومی موسسه پیام از المپیاد ورزشی ارتباطات ۱۴۰۳ به صفحه ویژه این رویداد مراجعه نمایید.
×