تاریخ انتشار :

آیین افتتاحیه و رژه هماهنگ ورزشکاران المپیاد ارتباطات برگزار شد

المپیاد ورزشی خانواده ارتباطات کشور در بخش آقایان با برپایی آیین رسمی افتتاحیه و رژه هماهنگ ورزشکاران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی ارتباطات آقایان با حضور ۲۶۰ ورزشکار مرد عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در بابلسر برگزار شد.

نصرت‌اله مرادی، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، در سخنرانی خود در این مراسم ضمن تشکر از تلاش کادر اجرایی و مسئولین ورزش و رفاه سازمان‌ها در برپایی المپیاد بزرگ خانواده ارتباطات کشور، از حمایت های وزیر محترم، جناب آقای دکتر زارع‌پور و همچنین آقای مهندس اصلانزاده، معاون وزیر و جانشین ایشان در مجمع عمومی موسسه پیام تقدیر نموده و اهتمام ایشان در برپایی رویدادها و فعالیت‌های متنوع در حوزه های ورزشی جامعه ارتباطات قدردانی کرد.

مرادی با ارائه گزارشی از المپیاد ارتباطات در رده‌های مدیران و بانوان که در روزهای اخیر برگزار شد، رویدادهای ورزشی موسسه پیام را عاملی برای ارتقای اثربخشی و بهره وری کارکنان خانواده بزرگ ارتباطات دانست و افزود: منابع انسانی تندرست، بانشاط و توانمند از لحاظ روحی و جسمی، سرمایه اصلی سازمان‌ها هستند.

رئیس هیئت مدیره موسسه پیام با تشریح برنامه‌های فرهنگی این موسسه، اظهار داشت: پس از تعیین ماموریت‌های فرهنگی در اساسنامه جدید موسسه پیام و اخذ مجوز فعالیت‌های فرهنگی، طرح‌های مختلفی با محوریت خانواده در دستور کار قرار گرفته است که از تمامی اعضای جامعه ارتباطات دعوت می‌کنیم با مشارکت در برنامه‌ها بر غنای کار بیفزایند.

بخش ویژه این مراسم رونمایی از تمبر المپیاد ورزشی ارتباطات ۱۴۰۳ بود که با حضور مسئولان و مدیران ارشد موسسه پیام و جمعی از مسئولان استان مازندران صورت پذیرفت.

در این مراسم ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدا و ایثارگران از دو جانباز سرافراز و ورزشکار، به نام های سیدقاسم حسین‌نژاد، از اعضای خانواده ارتباطات و جانباز گرانقدر سیدمحسن حسینی تجلیل شد.

اجرای نمایشی ورزش زورخانه‌ای و ضرب باستانی توسط نوجوانان، با اشعاری در وصف اسوه جوانمردی و مولای متقیان، امام علی علیه‌السلام با ضرب و نوای مرشد نوجوان، از دیگر بخش‌های این مراسم بوده و ادامه برنامه با اجرای موسیقی سنتی و محلی مازندران پایان یافت.

المپیاد ورزشی خانواده ارتباطات کشور از پنجم اردیبهشت آغاز شده است که در بخش مدیران ۸۰ ورزشکار از مدیران حوزه ارتباطات به مصاف یکدیگر رفته و سپس در بخش بانوان رقابت ۱۶۰ تن از بانوان حوزه ارتباطات را در پی داشت ، این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۲۶۰ ورزشکار از شرکت‌ها، سازمان‌ها و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های مخابراتی، تا پانزدهم اردیبهشت در جریان خواهد بود.

رقابت های مدیران در 5 رشته‌ی شنا، تیراندازی، فوتسال، دارت و فوتبال دستی از پنجم تا هفتم اردیبهشت برگزار شد . در ادامه این رویداد ورزشی ، بانوان در 6 رشته‌ی تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، تیراندازی، دارت و آمادگی جسمانی از هفتم تا دهم اردیبهشت به مصاف یکدیگر رفتند و اکنون آقایان در 8 رشته فوتسال، تیراندازی، بدمینتون، دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و شنا وارد رقابت شدند.
×