تاریخ انتشار :

دور اول المپیاد ورزشی ارتباطات ۱۴۰۳ با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید

با برگزاری مراسم اهدای جوایز به تیم‌های برتر در مجموع امتیازهای کسب از شده از مسابقات ورزشی، دور اول المپیاد ارتباطات به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی پیام، امروز هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جریان المپیاد ورزشی جامعه ارتباطات کشور، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، از ۳ تیمی که حائز بیشترین امتیازات در رقابت های ورزشی مدیران شده بودند با اهدای کاپ قهرمانی تقدیر شد.

این مسابقات در پنج رشته ی ورزشی فوتسال ، فوتبال دستی ، شنا (کرال و قورباغه) ، دارت و تیراندازی (تفنگ و تپانچه) با حضور ورزشکارانی از ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران ، شرکت ارتباطات زیرساخت ، سازمان فناوری اطلاعات ، منطقه ویژه اقتصادی و خدمات هوایی پیام ، شرکت مخابرات ایران از پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

در آخرین روز این رقابت ها و پس از تجمیع امتیازهای کسب شده ، تیم های برتر معرفی شدند که بر همین اساس شرکت مخابرات ایران در جایگاه نخست مسابقات قرار گرفته و جام طلایی المپیاد مدیران را از آن خود کرد.
سکوی نقره ای مسابقات با اختلافی ناچیز در مجموع امتیازهای کسب شده به ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص یافته و رتبه سوم مسابقات به شرکت ارتباطات زیرساخت تعلق یافت.

المپیاد ورزشی ارتباطات، تا پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر بابلسر ادامه خواهد داشت که در ادامه این رقابت ها بیش از یکصد و پنجاه بانوی ورزشکار و حدود سیصد و پنجاه ورزشکار مرد در رقابت هایی جداگانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
ویژگی شاخص این مسابقات تاکید بر منش پهلوانی و برنامه ریزی رویدادهای فرهنگی اعم از دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، پخش فیلم های سینمایی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی و .. است
×