تاریخ انتشار :

اختتامیه مسابقات فوتبال جام شهدا؛ شرکت ارتباطات زیرساخت کاپ قهرمانی را از آن خود کرد

چهل و یکمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا، ظهر امروز شنبه چهارم آذرماه 1402 به مرحله نهایی رسید و تیم‌های اول تا سوم معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی پیام، چهار تیم برتر جام شهدا در دو بازی پیاپی به مصاف هم رفتند که در این چارچوب ابتدا در مسابقه رده‌بندی تیم شرکت مخابرات ایران با تیم پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار کرد و موفق شد با پیروزی در این مسابقه عنوان سوم را کسب کند.

سپس در مسابقه نهایی تیم شرکت ملی پست ایران با شرکت ارتباطات زیرساخت روبرو شد که نتیجه این دیدار حساس و مهیج 4 بر 2 به سود ارتباطات زیرساخت رقم خورد و این تیم توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد تا شرکت ملی پست نیز بر جایگاه دوم مسابقات جام شهدا تکیه بزند. صادق ورمرزیار، از پیشکسوتان فوتبال ایران، سرمربی‌گری تیم زیرساخت را در این رقابت‌ها بر عهده داشت.

پس از این مسابقات آئین اختتامیه مسابقات با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های شرکت‌کننده در جام شهدا، مدیران موسسه پیام و ورزشکاران برگزار شد و جام قهرمانی همراه با جوایز رده‌های اول تا سوم و همچنین جام تیم اخلاق به برگزیدگان اهدا شد.

در این مراسم نصرت‌اله مرادی، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، طی سخنانی با دعوت ورزشکاران خانواده ارتباطات به تأسی از شهدای گرانقدر در منش و رفتار پهلوانی، روحیه ایثار، رشادت و فداکاری را لازمه موفقیت در ورزش‌های گروهی دانست و افزود: آنچه پس از پایان یک رقابت ورزشی سخت و پرتنش برای ما به عنوان یک ارزش باقی می‌ماند، خاطرات و لحظاتی است که با جوانمردی، دوستی و صمیمیت خلق کرده‌ایم.

مرادی با بیان اینکه هدف از مزین کردن چنین مسابقاتی به نام شهدا، زنده نگاه داشتن ارزش‌هایی است که این بزرگواران جان خود را بر سر آن گذاشتند، گفت: راه و مسیری که شهدای شاخص ما از صدر انقلاب تا به امروز طی کرده‌اند باید همواره به عنوان نقشه راه در زندگی فردی و اجتماعی، نصب‌العین ما باشد.

در اختتامیه چهل و یکمین دوره جام شهدا، از همسر شهید سرافراز، مدافع حرم مصطفی صدرزاده، که با دعوت مسئولین اجرایی مسابقات در محل برگزاری مسابقات حضور یافته بود، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد. گفتنی است تمثال شهید صدرزاده به عنوان یکی از شهدای شاخص و از مدافعین حرم، در طول برگزاری مسابقات جام شهدا در ورزشگاه نصب شده بود.

بنا بر این گزارش، جایزه ویژه تیم اخلاق جام شهدا، با رای کمیته برگزاری مسابقات به تیم سازمان فضایی ایران تعلق یافت و اعضای این تیم حکم مربوطه و جایزه ویژه اخلاق را دریافت کردند.

علاوه بر آن در اختتامیه جام شهدا از اقدامات فرهنگی مسئولین ورزش شرکت مخابرات ایران با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد. همچنین گروه داوری و عوامل اجرایی مسابقات نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

چهل و یکمین دوره مسابقات جام شهدا در پاییز 1402 با حضور 8 تیم از سازمان‌ها، شرکت‌ها و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، توسط مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام برگزار شد و تیم‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فضایی ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت ملی پست، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت ارتباطات سیار با هم به رقابت پرداختند.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این باره به صفحه ویژه جام شهدا در سایت مؤسسه پیام مراجعه نمایید و جهت مشاهده گزارش تصویری
لطفا کلیک کنید
×