تاریخ انتشار :

در نشست هم‌اندیشی مدیران اماکن ورزشی پیام مطرح شد؛ برنامه‌ریزی برای توسعه امر ورزش در خانواده ارتباطات با مشارکت پیمانکاران

مدیران اماکن ورزشی و رفاهی موسسه پیام در نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای شورای اداری موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام به تبادل نظر و بررسی مسائل و برنامه‌های مجموعه پیام پرداختند.

به گزارش روابط عمومی پیام، با هدف ارائه خدمات مطلوب و ارتقا سطح رضایتمندی اعضا، ابلاغ سیاستگذاری‌ها در خدمت‌رسانی و ارائه رویکردهای فرهنگی و اجتماعی موسسه، چهارمین نشست هم‌اندیشی شورای اداری موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام با مدیران اماکن ورزشی و رفاهی این موسسه برگزار شد.

در این نشست مدیران و معاونین موسسه پیام به ارائه نکات خود در حوزه‌های مرتبط پرداخته و در ادامه، مدیران اماکن رفاهی و ورزشی موسسه پیام طرح‌ها و پیشنهادات خود را در راستای بهبود فرایند ارائه خدمات و توسعه کیفی آن ارائه کردند.

بنا بر این گزارش، حسین نعمتی، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام در این جلسه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی نکاتی را در راستای افزایش همدلی و هم‌افزایی بین مجموعه‌های داخلی موسسه پیام تشریح کرد.

نعمتی با تاکید بر تهیه و ارسال گزارش عملکرد یک ساله مجموعه‌های تحت مدیریت پیمانکاران، از مدیران اماکن ورزشی و رفاهی موسسه پیام خواست تا طرح‌ها و نیازمندی‌های خود را پیرامون توسعه امر ورزش در مجموعه پیام ارائه دهند.

در ادامه این نشست یکایک اعضا دیدگاههای خود را در مورد مسائل مطروحه با محوریت رضایتمندی مشتریان، توسعه خدمات، تعدیل نرخ خدمات، رویکردهای فرهنگی و اجتماعی موسسه، نقش مربیان و ورزشکاران در ترویج ارزش‌های اخلاقی و منش پهلوانی و الگوسازی در ارائه شئونات اسلامی ارائه داده و خواستار تداوم این جلسات شدند.

حاضران در این نشست همچنین به بحث در خصوص برنامه‌های آتی و پیگیری مسائل مرتبط با اماکن ورزشی با هدف بهبود خدمات‌رسانی به ورزشکاران و اعضای باشگاه پیام به ویژه خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکتها، سازمانها و پژوهشگاههای تابعه پرداختند.

در همین راستا مدیران اماکن ورزشی و رفاهی پیام با بیان گزارشاتی پیرامون عملکرد و شرایط مجموعه‌های متبوع خود، از مدیران موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام به دلیل حمایتها و همکاری‌های پیشین قدردانی نموده، ایجاد بستری برای فعالیت برترین نخبگان رشته‌های مختلف در مجموعه پیام را ارج نهادند و ضمنا درخواستهای خود را در جهت توسعه و تسهیل بهره‌برداری از اماکن تحت اختیار خود مطرح کردند.

برای مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک کنید
×