تاریخ انتشار :

تیم‌های حاضر در جام شهدای ارتباطات با قرعه‌کشی رقبای خود را شناختند

چهل و یکمین دوره جام شهدا، یادواره شهدای خانواده ارتباطات با قرعه‌کشی بین تیم‌های شرکت‌کننده از سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی پیام، حسین نعمتی، مدیرعامل موسسه پیام طی گفتگویی با بیان اینکه این دوره از مسابقات جام شهدا در دو رشته فوتبال و داژبال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، اعلام کرد: در رشته فوتبال آقایان 8 تیم در دو گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت. همچنین در رشته داژبال بانوان حضور 5 تیم قطعی شده است.

نعمتی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، برگزاری جام شهدای خانواده ارتباطات را یکی از رویدادهای ویژه مرتبط با دفاع مقدس در موسسه پیام برشمرد و افزود: جام شهدا با قدمتی بیش از 4 دهه در موسسه پیام، آوردگاهی برای تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و همچنین به تصویر کشیدن روحیه فداکاری، جوانمردی و خودباوری در عرصه‌های اجتماعی است.

مدیرعامل پیام هدف از اجرای برنامه‌هایی از این دست را ترویج همدلی و رفاقت در قالب رقابت ورزشی برای کارکنان سازمان‌ها دانست و اظهار داشت: خدا را شاکریم که موضوع تربیت‌بدنی، ورزش و تندرستی در وزارت ارتباطات جایگاه ویژه‌ای دارد و جزو اولویت‌های برنامه‌ریزی و اقدام در شرکت‌ها و سازمان‌های متبوع است. خوشحالیم که این رقابت‌ها با حضور بالغ بر 250 تن از ورزشکاران، کادر فنی و اجرایی، صحنه‌ای برای اشاعه فرهنگ والای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خواهد بود و در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های ویژه‌ای در خلال مسابقات پیش‌بینی شده است که به اجرا خواهد رسید.

نتایج قرعه‌کشی مسابقات فوتبال آقایان در جام شهدا

به گزارش روابط عمومی پیام، صبح روز دوشنبه بیست و هفتم شهریور ماه 1402 با حضور مسئولین ورزش سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و نمایندگان تیم‌های حاضر در جام شهدا، به منظور گروه‌بندی مسابقات فوتبال آقایان قرعه‌کشی صورت پذیرفت که نتایج ذیل حاصل شد:

گروه A
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
شرکت مخابرات ایران
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
سازمان فضایی

گروه B
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
شرکت ملی پست
شرکت ارتباطات زیرساخت
شرکت ارتباطات سیار

جهت مشاهده ویدیو و تصاویر قرعه‌کشی جام شهدا به صفحه ویژه مسابقات جام شهدا مراجعه فرمایید.
×