تاریخ انتشار :

برگزاری جلسه هم‌اندیشی برای کلاس‌های تابستانی موسسه پیام

جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام با مدیران موسسه جهت پیش‌بینی مناسب برگزاری کلاس‌های تابستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، طی نشستی با حضور مرادی ریاست هیئت مدیره و نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام با  مدیران این مجموعه در خصوص غنی سازی اوقات فراغت کارکنان و فرزندان خانواده ارتباطات در تابستان هم اندیشی و تبادل نظر صورت پذیرفت .


بر اساس این گزارش موسسه پیام در تابستان امسال با پیش بینی آموزش در رشته های متنوع فرهنگی و ورزشی از دهم تیرماه میزبان فرزندان کارکنان در رده های سنی متنوع خواهد بود .

تدوین پیوست فرهنگی در تمامی سرفصل های آموزشی از مهم‌ترین رویکردهای غنی سازی اوقات فراغت در کلاس های تابستانی امسال است که بدین منظور علاوه بر پیش بینی آموزش در چندین رشته ی فرهنگی و هنری مبتنی بر معارف کتاب الهی و احادیث و روایات ویژه برنامه های فرهنگی و اردویی در ایام تابستان برای آموزش پذیران در نظر گرفته شده است .

توجه به اصول و شاخص‌های اخلاقی و فرهنگی در انتخاب مدرسان و مربیان آموزشی از دیگر نکات پررنگ این نشست بود و ساز و کارهایی به منظور نظارت کامل بر عملکرد علمی، حرفه‌ای و رفتاری عوامل اجرایی و مربیان کلاس‌های تابستانی معین شد.

موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام چندین رشته ورزشی و کلاس‌های آموزشی را به منظورپرکردن اوقات فراغت کارکنان و فرزندان خانواده ارتباطات در تابستان 1402 در دستور کار دارد و هماهنگی‌ها در جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌های تابستانی از مدت‌ها قبل آغاز شده است که نتیجه این تلاش‌ها در قالب برنامه زمانبندی کلاس‌های تابستانی به زودی در اختیار کارکنان محترم شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت.
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×