تاریخ انتشار :

مدیر عامل پیام برگزاری دو رویداد مهم ورزشی تا پایان سال خبر داد

جام ورزشی سردار دلها و چهل و دومین دوره مسابقات دهه مبارک فجر 
به گزارش روابط عمومی پیام، مسئولین ورزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان ها و شرکت های تابعه صبح امروز پانزدهم آذر ماه در نشستی با حضور حسین نعمتی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه پیام و مرتضی حسینی مدیرکل پشتیبانی، رفاه و امور قرادادهای وزارت متبوع به بررسی رویدادهای ورزشی و سیاست گذاری فعالیت های این حوزه پرداختند.

حسین نعمتی مدیرعامل پیام، میزبانی وزارت ارتباطات از این جلسه را نشان از سطح توجه مسئولین بالاخص جناب آقای اصلان زاده معاون محترم توسعه منابع انسانی و مدیریت منابع دانست و در ادامه  با اشاره به مسابقات جام شهدا گفت: مشارکت ارزشمند جامعه ورزشی ارتباطات کشور در رویداد جام شهدا شایسته قدردانی است و تداوم این حضور پرشور علاوه بر ایجاد پویایی ، منجر به ارتقا سطح تندرستی و بهره وری کارکنان خواهد شد.

مدیرعامل پیام افزود: موسسه پیام آمادگی دارد با هم اندیشی و هم افزایی سایر دست اندرکاران این حوزه بیش از پیش میزبان این رویدادهای ورزشی باشد و بر اساس سیاست گذاری های صورت پذیرفته در شورای ورزش تا انتهای سال حداقل دو رویداد مهم دیگر ورزشی اعم از مسابقات ورزشی جام سردار دل ها و مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی دهه فجر را برگزار خواهد کرد.

نعمتی در این نشست گفت: همانگونه که در رویدادهای گذشته مورد تاکید بوده است، توجه به اخلاق و فرهنگ پهلوانی باید از اصلی ترین رویکردهای برگزار کنندگان و ورزشکاران در روند برگزاری باشد که امید است با توجه به این اصول شاهد حذف کمیته های انضباطی و رویدادهای دور از چالش و حاشیه باشیم.

مرتضی حسینی مدیرکل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه نقش ورزش را در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار اثر گذار دانسته و گفت: مسئولین از هزینه کردن برای ورزش باید استقبال کنند چرا که هزینه در ورزش سرمایه گذاری برای آینده و اثر بخشی کارکنان است.

حسینی افزود: باید حضور در عرصه ورزش و رقابت های ورزشی برای کلیه کارکنان فراهم باشد و با استقبال از چهره های جدید و حمایت از ایشان از انحصار سکوداری جلوگیری کرد.

در ادامه این نشست مسئولین ورزشی ضمن تشریک مساعی در خصوص رویدادهای گذشته، آیین نامه برگزاری مسابقات سردار دلها را تصویب و در خصوص کلیات برگزاری مسابقات دهه مبارک فجر هم اندیشی داشتند.

مشاهده گالری تصاویر
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
برای این مطلب هنوز نظری درج نشده است
×