تاریخ انتشار :

انتصاب مشاور مدیرعامل و سرپرست امور حقوقی مؤسسه پیام

طی حکمی از سوی جعفر لطفی سیلاب، عباس بیاتی در جایگاه مشاور مدیرعامل و سرپرست امور حقوقی مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پیام، روز سه‌شنبه دوازدهم تیر ماه 1403 طی نشستی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران مؤسسه، تودیع و معارفه مشاور حقوقی پیام به انجام رسید و ضمن معرفی عباس بیاتی، از زحمات عباس قنبری، مشاور سابق قدردانی شد.


در این نشست مدیرعامل پیام طی سخنانی واحد حقوقی را از مهمترین ارکان سازمان‌ها دانست و اظهار داشت: ارائه مشاوره حقوقی و تلاش در جهت تحقق خط‌مشی و اهداف تعیین‌شده با نگاه عالمانه و تدبر در آن یکی از مهمترین وظایف مشاور حقوقی برای نیل به اهداف مؤسسه و اجتناب از انحراف در رعایت قوانین و مقررات است.


وی افزود: در موسسه پیام بواسطه جامعه گسترده اعضاء و حجم وسیع خدمات، رکن حقوقی بسیار کلیدی است. بررسی قراردادهای منعقده بین اشخاص حقیقی یا حقوقی، اعلام نظر و پیگیری‌های مرتبط به آن با توجه به مواد قانونی، همچنین مطالعه و بررسی مستمر زمینه‌های حقوقی، قوانین و مقررات و جمع‌آوری منابع حقوقی لازم به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


عباس بیاتی، وکیل پایه یک دادگستری است و سابقه حضور در سمت مشاور حقوقی سازمان بسیج شهرداری تهران، کارشناس حقوقی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رضوان‌الله تعالی علیه)، مشاور حقوقی شرکت آفتاب تجارت سامان و مشاور حقوقی در مرکز مشاوره شمیم را در کارنامه دارد.
×