تاریخ انتشار :

دو انتصاب جدید در معاونت ورزشی پیام

طی احکام جداگانه از سوی حسین نعمتی، مدیرعامل پیام، دو تن از جوانان شاغل در بدنه کارشناسی مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام به مدیریت در بخش ورزش آقایان و اماکن ورزشی این مؤسسه منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی پیام، صبح امروز 17 بهمن 1402 حکم مسئولیت صالح حیدری به عنوان «مدیر ورزش آقایان» و همچنین امین میرزایی به عنوان «مدیر اماکن ورزشی» مؤسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام از سوی مدیرعامل مؤسسه به آنان ابلاغ شد.


صالح حیدری متولد 1370 دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه خوارزمی تهران، صاحب مقام در رشته دو و میدانی قهرمانی کشور و المپیاد ورزشی دانشجویان، صاحب عنوان در رشته‌های آمادگی جسمانی و دو و میدانی مسابقات ورزشی کارکنان وزارت ارتباطات و دارای مدرک مربیگری آمادگی جسمانی، فوتبال، هندبال و والیبال است. همچنین مقاله‌ای با عنوان ارزش ادراک شده در رابطه با کیفیت خدمات اصلی و پیرامونی با رضایتمندی تماشاگران فوتبال از جمله آثار پژوهشی وی است.


امین میرزایی متولد 1372 دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی می‌باشد که بصورت تخصصی در حوزه‌های مهندسی، بهره برداری و تجهیز پروژه‌های ورزشی فعالیت داشته است. از تحقیقات و پروژه‌های وی می‌توان به شبیه‌سازی عددی انتقال حرارت و فرآیند انجماد در اماکن ورزشی و پیست‌های یخ و ترجمه کتابچه‌های راهنمای IIHF ، IPF اشاره نمود.
×